//
کدخبر: ۲۹۲۱۹۲ //

ناراحتی آندره پیرلو از موراتا؛ عصبانی هستم!

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش ریتم خوبی برابر آتالانتا داشته است.

ناراحتی آندره پیرلو از موراتا؛ عصبانی هستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس در شرایطی برابر آتالانتا با نتیجه 1-1ذ متوقف شد که کریستیانو رونالدو یک پنالتی از دست داده و آلوارو موراتا نیز در تیمه اول در مقابل دروازه خالی توپ را با ضربه پشت پا به بیرون زد. آندره پیرلو در پایان بازی مدعی شد از دست مهاجم اسپانیایی به خاطر از دست دادن این موقعیت عصبانی است.

آندره پیرلو گفت: "ما در مقابل یک تیم قدرتمند با ریتمی خوب بازی کردیم و موفق شدیم نمایشی هم سطح با حریف ارائه دهیم. باید در اینگونه بازی ها پیروز شده و باید یک گام به سمت جلو برداریم. اما درعوض ما در بعضی موارد مرتکب اشتباه و خطا شده و نمی توانیم برنده شویم.

از دست رفتن پنالتی کریستیانو رونالدو؟ حیف شد، زیرا گل شدن این موقعیت به ما کمک می کرد که پیش بیفتیم، اما چنین مواردی ممکن است رخ دهد. باید در دیدار امشب پیروز می شدیم، اما آن طور که لازم بود بازی نکرده و مسابقه را جدی نگرفتیم. مرتکب اشتباهاتی شده و در مواقعی خیلی کند بودیم و توپ را به آهستگی به حرکت در آوردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما موفق نشدیم به خوبی از آنها استفاده کنیم."

یوونتوس در 9 بازی گذشته فقط یک کلین شیت داشته است. پیرلو در این رابطه گفت:  "روز یکشنبه روی تنها ضربه ای که به سمت دروازه مان زده شد گل خوردیم. ما موقعیت های زیادی برای کسب برتری داشتیم و در حال پیشرفت هستیم.

موقعیت آلوارو موراتا در نیمه اول؟ چنین اتفاقاتی من را عصبانی می کند و انگار نمی توانیم کاری در این خصوص انجام دهیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان