//
کدخبر: ۲۹۱۹۷۸ //

پاسخ قاطعانه مورینیو به کلوپ

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این یک سال پرداخت.

پاسخ قاطعانه مورینیو به کلوپ
به گزارش فرتاک نیوز،

یورگن کلوپ در آستانه دیدار فردا شب لیورپول برابر تاتنهام مدعی شد ژوزه مورینیو تاتنهام را تبدیل به ماشین نتیجه گیری کرده و آنها وقتی خوب بازی نکنند هم پیروز می شوند. اما سرمربی پرتغالی در مقام پاسخگویی برآمده و فرصت خود برای ساختن تاتنهام را خیلی کمتر از یورگن کلوپ توصیف کرد.

رویارویی با یورگن کلوپ و لیورپول: "من همان انسان سابق هستم و هیچ چیز تغییر نکرده، زیرا همه چیز معطوف به درک و آگاهی از شرایط است. یورگن کلوپ معتقد است اگر نتایج این فصل تاتنهام را مرور کنیم، آنها یک بار در لیگ برتر و یک بار نیز در لیگ اروپا مغلوب شده اند، بنابراین نتایج تاتنهام بسیار مثبت است.

اما من فکر می کنم برای رسیدن به چنین نتیجه ای زود است. کسب نتایج خوب مربوط به یک دوره کوتاه و تبدیل شدن به ماشین نتیجه گیری معطوف به زمانی طولانی تر است. ماشین نتیجه گیری یعنی همان کاری که لیورپول در چند سال گذشته انجام داده، یا چلسی من در دوره ای که دو بار پیاپی موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد.

ما تیم خوبی هستیم که سخت تلاش می کنیم، اما می توانم بگویم لیورپول نتیجه اگر اشتباه نکنم 1894 روز کار با یورگن کلوپ است. 1894 روز، البته ممکن است چند روز اشتباه کنم. اما ما نتیجه کار 390 روز هستیم که البته این 390 روز نیز واقعی نیست، زیرا احتمالا بسیاری از این روزها نه جلسات تمرینی، بلکه روزهای قرنطینه بودند که ما قادر به تمرین نبودیم. بنابراین در مقایسه تقریبا 2000 روز تا 300، بابت رقابت هم سطح با لیورپول فقط می توانم از بازیکنانم تمجید کرده و از کاری که آنها انجام می دهند بسیار بسیار راضی باشم."

جلسه اخیر با هری وینکس: "نه فقط او، بلکه بسیاری از بازیکنان به دفتر من مراجعه می کنند. من دفتر کار خود را در در طبقه همکف و در کنار رختکن قرار دارم تا کار را برای بازیکنان راحت کنم. بله، وینکس آمد و با من صحبت کرد."

شرایط گرت بیل برای دیدار با لیورپول: "ما هنوز یک جلسه تمرینی دیگر پیش رو داریم. گرت بیل در کنار دیگر اعضای تیم تمرین نکرد و در حال حاضر من می گویم او به دیدار با لیورپول نمی رسد، اما خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان