//
کدخبر: ۲۹۰۱۵۴ //

تنها مشکل کنونی گرت بیل از نگاه مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است که گرت بیل در حال حاضر به لحاظ کمبود اعتماد به نفس مشکل دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

گرت بیل در نقل و انتقالات تابستانی بعد از کش و قوس‌های فراوان از رئال مادرید جدا شد و با قراردادی قرضی و یک ساله به تیم سابق خود یعنی تاتنهام بازگشت. با این حال ستاره ولزی نتوانسته در بازی های اخیر به بازیکن ثابت تیم شمال لندنی تبدیل شود و در اکثر بازی‌های مهم تاتنهام نیمکت‌نشین بوده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لاسک در لیگ اروپا نسبت به وضعیت گرت بیل واکنش نشان داد و گفت:" تنها مشکل گرت بیل این است که او باید به پویایی و اعتماد به نفس انجام بازی های متوالی بدون هیچ احساس بد و منفی، بدون هیچ یاد آوری از گذشته که در شرایط خوبی نبوده است و در او ترس وجود داشته، برسد. تنها مشکل فعلا همین است اما فکر می کنم که می تواند به طور منظم بازی کند و از نظر جسمی بهتر شود. او به ایده های تاکتیکی یا فنی احتیاج ندارد. او فقط باید اعتماد به نفس خود را برای انجام سه مسابقه در هفته به دست آورد. بیشترین مشکل در مورد بیل همین است."

 

 

مورینیو همچنین درباره شیوه برگزاری رقابت‌های لیگ اروپا نیز گفت: " در حال حاضر ما یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات هستیم و در کورس رقابت قرار داریم. ما باید این را بپذیریم. یک تیم انگلیسی حاضر در اروپا قطعاً یک باشگاه مهم است اما باید بدانیم که در ادامه چند تیم خوب دیگر به این مسابقات اضافه خواهند شد. چیزی که من هرگز با آن موافق نیستم اما اینگونه است. با این حال قطعاً هشت باشگاهی که به لیگ اروپا اضافه می شوند و به جای رفتن به خانه به این مسابقات می‌آیند، باعث تغییر در پویایی رقابت‌ها خواهند شد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان