//
کدخبر: ۲۹۱۵۵۱ //

نکونام: باید از این داوری‌ها حمایت کرد

فولاد در هفته پنجم با یک برد پرگل در اهواز برابر سایپا توانست به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

نکونام: باید از این داوری‌ها حمایت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزی که صنعت نفت با شکست گل گهر صدرنشین شد فولاد نیز با برد پرگل برابر سایپا با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گفت تا صدرجدول کاملا خوزستانی باشد.

جواد نکونام سرمربی فولاد پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر سایپا در کنفرانس خبری گفت:" ابتدا به فوتبال خوزستان و پیشکسوتان این استان و خانواده امیدوار تسلیت می گویم. در مورد بازی هم باید بگویم می دانستیم بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت. بازی با تیمی که باخت نداشت آن هم با توجه به بازی های سنگینی که پشت سر گذاشتند آسان نبود."

سرمربی فولاد خوزستان گفت:"سیستم 5-4-1 که حریف بازی می کرد کاملا بسته و فشرده بود و در این شرایط گل زدن سخت بود ولی با توجه به تمریناتی که داشتیم با شوت از راه دور به گل رسیدیم و می توانستیم گل دوم را هم آخر نیمه بزنیم که این اتفاق نیفتاد."

او افزود:" در نیمه دوم کاملا بازی را کنترل کردیم و فکر کنم سایپا را تحت کنترل تاکتیکی داشتیم. سایپا بعد از گل 4-3-3 و 4-2-3-1 بازی کرد و ما از روزنه هایی که باز شد توانستیم استفاده کنیم و گل های دوم و سوم را بزنیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم."

نکونام همچنین گفت:" بازی کلا در اختیار ما بود. با احترام به سایپا که تیم خوب، جنگنده و دونده ای است. تیمشان خیلی بهتر از سال قبل است و بازیکنان باتجربه ای دارند.در شروع مسابقه هم خیلی جاندار بازی کردند ولی به هر حال برد حق ما بود. این برد را به هواداران خوزستان در ایران و خارج از ایران تقدیم می کنیم. مبارکشان باشد امیدوارم بتوانیم در آخر فصل فوتبال خوزستان را سربلند کنیم."

سرمربی فولاد در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری که دلیل نیمکت نشینی فروزان را از او پرسید پاسخ نداد و گفت:" سوال بعدی!"

او همچنین درمورد داوری گفت:"جا دارد تبریک بگویم آقای مومنی خیلی خوب و مسلط سوت زد و آوانتاژهای فوق العاده ای داد. این داورها چند هفته ای است فوق العاده کار می کنند.این داور ها نیاز به حمایت دارند. اگر اشتباهی شود قطعا اعتراض می کنیم اما اعتراضمان منوط به همان بازی ا ست و تمام می شود.امیدوارم فوتبالمان و داوری باهم رشد کنند و به اهدافی که داریم برسیم."

او گفت:" نکته مهم امروز ،بازی فیرپلی از هر دوتیم بود که با وجود درگیری و تنش بالا در زمین اما همه چز تحت کنترل داور و کمک هایش بود. "

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان