//
کدخبر: ۲۹۱۴۳۸ //

نظرسنجی: چه کسی شایسته عنوان مرد سال فیفاست؟

رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در مراسم بهترین‌های سال 2020 به فینال راه پیدا کرد.

نظرسنجی: چه کسی شایسته عنوان مرد سال فیفاست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رابرت لواندوفسکی آقای گل بوندسلیگا و قهرمان چمپیونزلیگ یکی از سه نامزد نهایی مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست سال 2020 است؛ فیفا ساعتی پیش اعلام کرد علاوه بر ملی‌پوش لهستانی، کریستیانو رونالدو (یوونتوس) و لیونل مسی (بارسلونا) نیز در جمع سه نفر برتر حضور دارند. دو ستاره‌ای که نام‌شان همیشه زینت‌بخش همه جوایز فردی فوتبال بوده است، اگر چه با فصلی که این دو پشت سر گذاشته‌اند، دیگر هوادار پر و پا قرصی برای رأی دادن ندارند.

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن از اولین کسانی بود که به این انتخاب واکنش نشان داد؛ او گفت: همه ما در باشگاه امیدواریم که او این جایزه را ببرد؛ او کاملا شایسته عنوان بهترین فوتبالیست جهان است. فلیک خود کنار مارسلو بیلسا آرژاتنینی و سرمربی لیدز یونایتد و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در فهرست بهترین‌های سال جای دارد و می‌تواند امیدوار باشد که برنده عنوان سرمربی سال خواهد شد.

 

لواندوفسکی که بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگاست، در ابتدای ماه اکتبر به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شده و این‌طور به نظر می‌رسد که او بخت اول کسب عنوان مرد سال فیفا باشد؛ لوتار ماتئوس درباره لوا می‌گوید: او هیچوقت مثل امروز خوب نبوده است؛ این مسئله واضح‌تر از سال‌های گذشته است. جالب این‌که ماتئوس اولین بازیکنی است که عنوان را پس از قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990، در سال 1991 به دست آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان