//
کدخبر: ۲۸۸۳۵۶ //

جزئیات مراسم برترین های فیا

فیفا جزئیات مراسم برترین های خود در سال جاری میلادی را اعلام کرد.

جزئیات مراسم برترین های فیا

به نقل از اسپورتال، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا اعلام کرد مراسم برترین های این نهاد پنجشنبه ۲۷ آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود و به همین خاطر رای گیری برای انتخاب برترین های فیفا تا ۹ دسامبر زمان خواهد برد.

فیفا در توضیح این مراسم با انتشار این بیانیه یادآورشد: امسال بیش از هر زمان دیگری روشن شده است که هیچ چیز مهمتر از سلامتی وجود ندارد. قهرمانان بازی نه تنها به عنوان بازیکن ، بلکه به عنوان الگو نیز مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته اند و امید را برای جوامع در سراسر جهان به ارمغان آورده و پیام های وحدت را در برابر بحران بهداشت عمومی به اشتراک می گذارند.

به گزارش فرتاک نیوز،پس از از سرگیری امن رقابتها، ترکیبی از سختکوشی و همبستگی در ورزش ما ، فوتبال را برای بسیاری از افراد به یک منبع نادر راحتی و شادی تبدیل کرده است. بنابراین مهم است که فیفا در این سال فوق العاده چنین دستاوردهایی را جشن بگیرد.

مطابق با اقدامات احتیاطی بهداشت عمومی و اصل راهنمای فیفا مبنی بر اینکه سلامتی در درجه اول قرار دارد، تصمیم بر این شد که مراسم اهدای جوایز فقط مجازی باشد.

پیش از این، این نگرانی وجود داشت که فیفا به دلیل همه گیری، از تعیین برندگان این جایزه معتبر خودداری کند، همانطور که با توپ طلا انجام شد.

در سال ۲۰۱۹ تندیس اصلی - بهترین فوتبالیست فصل - به لیونل مسی مهاجم بارسلونا تعلق گرفت که در رقابت برای دریافت این جایزه، ویرجیل فان دایک، مدافع لیورپول و کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس را شکست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان