//
کدخبر: ۲۹۱۳۶۴ //

فرشید اسماعیلی فردا به باشگاه می رود

سرپرست باشگاه استقلال روز گذشته در تمرین این تیم حضور پیدا کرد که این حضور او حاشیه‌هایی در برداشت.

فرشید اسماعیلی فردا به باشگاه می رود

روز گذشته احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال برای تحویل بسته GPS و همچنین صحبت با کادر فنی و سرپرستی خود را به مجموعه ورزشی نفت تهرانسر محل تمرین این روزهای استقلال رساند که این بازدید حاشیه‌هایی را هم در برداشت.

به گزارش فرتاک نیوز، ماجرا از این قرار است که حدود یک ماه پیش بازیکنان استقلال 10 درصد از قرارداد فصل جدید خود را دریافت کردند اما این در حالی بود که پولی به‌حساب محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری که قراردادهای خود را با استقلال تمدید کرده بودند، واریز نشده بود.

این سه بازیکن وقتی دلیل این مسئله را جویا شدند احمد مددی به آن‌ها اعلام کرد در هنگام عقد قرارداد بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و شامل پرداختی در این مقطع از زمان نمی‌باشند که این موضوع تا حد زیادی  ناراحتی این سه بازیکن را به همراه داشت.

روز گذشته فرشید اسماعیلی با دیدن احمد مددی این مسئله دوباره مطرح می کند که گویا سرپرست باشگاه همان دلیل را برای عدم پرداخت مالی به این بازیکن می آورد که همین باعث ناراحتی و قهر فرشید اسماعیلی از تمرین می‌شود.

 در ادامه محمود فکری نیز در واکنش به حرکت این بازیکن که تازگی از بند مصدومیت خلاص شده است از حضور در تمرینات منع کرد و وی را در اختیار باشگاه قرار داد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فردا (شنبه) قرار است فرشید اسماعیلی به باشگاه برود و درخصوص موارد مختلفی با احمد مددی صحبت کند تا هر چه زودتر با رفع این کدورت این بازیکن به تمرینات بازگردد تا محمود فکری نیز بتواند از او در بازی آینده مقابل شهر خودرو استفاده کند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان