//
کدخبر: ۲۸۷۳۲۵ //

مددی: سفر سعادتمند به ایتالیا خروجی نداشت

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که در باشگاه باشم به خدمت ادامه می‌دهم و این حواشی و مطرح شدن اسامی مدیرعاملی روی کار من اثر ندارد.

مددی: سفر سعادتمند به ایتالیا خروجی نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد مددی در خصوص حل و فصل شدن پرونده وینفرد شفر اظهار داشت: این مربی حدود 2 سال پرونده خود را پیگیری کرد و در نهایت پنجره باشگاه را بست. از بدو ورودم به باشگاه با یک برنامه ریزی دقیق اولویت ها را بررسی کردیم که یکی از آنها پرونده شفر بود.

وی افزود: شفر سخت ترین راه ممکن را پیش پای ما گذاشت چون انتقال پول به حسابی در کشور کرواسی بسیار سخت است. من حتی از طریق واتس آپ از او خواستم مسیر ساده تری را انتخاب کند و مثلا پولش را از طریق دبی بگیرد ولی او همکاری نکرد. وکیل او هم مدعی بود حساب ما فقط همین حساب در کرواسی است  و ما هم مجبور بودیم این کار را انجام بدهیم.

سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: ما مرتب اضطراب داشتیم که آیا پول به حساب شفر نشسته یا خیر. ما واقعا روزهای سختی را در مورد آقای شفر گذراندیم و اذیت شدیم.

مددی در خصوص ماجرای استراماچونی عنوان کرد: ما هنوز این نفس تازه پنجره باز را حس نکردیم که متاسفانه شکایت استراماچونی و دستیارانش، عمر دانسی، مارکو کیسر و سباستین لتو به باشگاه رسید. باشگاه استقلال به مبلغ یک میلیون پانصد و پنج هزار یورو محکوم شده و البته ما تا پایان آبان فرصت داریم درخواست گرندز رای کنیم. در تلاش هستیم این پرونده میلیون یورویی را که سنگین است تامین کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا لایحه ای بنویسیم و در دادگاه عالی ورزش رای را بشکنیم.

وی در خصوص اینکه آیا شانسی دارند یا خیز گفت: از روزی که رای آمد تماس های متعددی گرفتیم حتی با نفراتی که قبلا در استقلال بودند تماس گرفتم. واقعا حق این مربی این رقم نیست. با توجه به اینکه او مدعی است به استقلال علاقه دارد تصور می کردیم خیلی بهتر عمل کند اما در عمل دیدید که در نهایت اولیت مربیان خارجی پول است پول است و پول!

سرپرست باشگاه استقلال که با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان صحبت می کرد در خصوص اینکه احمد سعادتمند چندی پیش گفته بود برای تخفیف گرفتن راهی ایتالیا شده است گفت: من چه عرض کنم؟! دلیل سفر هر چه بود منجر به خروجی برای استقلال نشد. از حالا باید برای شکستن این رای در دادگاه علی ورزش تلاش کنیم.

مددی در خصوص اینکه اگر ماجرای پادووانی جدی نگرفته شود ممکن است  استقلال با دردسر بزرگی مواجه شود اظهار داشت: متاسفانه یک حادثه ورزشی برای او اتفاق افتاد. او بازیکن با اخلاقی بود، در گذشته تلاش شد پرونده او به خیر منجر شود و در کمیته وضعیت فیفا هم 100 هزار یورو جریمه شدیم. ما با این رقم مشکلی نداشتیم ولی خود این بازیکن رقم را نپذیرفت. او به دادگاه CAS شکایت کرده است.

وی ادامه داد: او خواستار 9 میلیون یورو شده که به هیچ وجه این رقم پذیرفتنی نیست. الان در شرایط تعیین داور هستیم ولی در تلاش هستیم به هر شکل ممکن پرونده را به سود خودمان تمام کنیم. وقتی فیفا رای اولیه داده قطعا همه چیز را بررسی کرده است. او به نظر من خارج از قوانین ورزشی عمل کرده و ظاهرا یادش رفته در میادین ورزشی مصدوم شده است.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه هر روز در رسانه ها یک نفر برای مدیرعاملی استقلال مطرح می شود و آیا این موضوع روی عملکرد وی تاثیر منفی دارد یا خیر گفت: من هم گاها این اسامی را می بینم و می شنوم.به شخصه از این افراد و تصمیمی که اتخاذ می شود اطلاعی ندارم چون هدفم خدمت به استقلال است. تا زمانی که باشم به خدمت ادامه می دهم و این حواشی و مطرح شدن اسامی مدیرعاملی روی من اثر ندارد. سعی می کنم طوری کار کنم که هر وقت هوادار اسم من را می شنود به نیکی از من یاد کند.

مددی در خصوص اینکه احمد سعادتمند هر روز در صفحه مجازی خود وعده می دهد و اینکه آیا این موضوعات برای استقلال ایجاد حاشیه نمی کند گفت: کاملا این موضوع درست است. حاشیه برای تیمی مثل استقلال سم است. حالا که استقلال به آرامش رسیده و از من تا  تمام هیات مدیره در تلاش هستند که چالش ها را کم کنند، هر اظهار نظری زیبننده استقلال نیست. هر کسی که استقلال را دوست دارد باید مقداری خوددار عمل کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگ روزی از استقلال جدا شود همین کارها را انجام می دهد گفت: اگر روزی از استقلال جدا شوم من را در فضای رسانه نمی بینید که در مورد استقلال حاشیه ایجاد کنم.مطمئنا غیر از این که خوب بگویم مطمئنا چیزی نخواهید دید.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضور 2 بازیکن نوجوانان در تمرینات این تیم گفت: نگاه ما به استقلال سال بعد و سالهای بعد است. در این چند روزه با هماهنگی کادر فنی نسبت به جذب و به کارگیری بازیکنان 16 تا 19 سال اقدام کردم و قراردادهایی منعقد شده و قطعا از این افراد در آینده بیشتر خواهید شنید.

مددی در خصوص عدم دعوت ووریا غفوری به تیم ملی و اینکه که شایعه شده دعوت نشدن وی فوتبالی نبوده است گفت: من چنین عقیده ای ندارم. غفوری یکی از بهترین های ایران در سمت راست است. البته در این پست ترافیک زیاد داریم که  اتفاقا خیلی از آنها لژیونر هستند. من با شناختی که از این بازیکن داریم مطمئنا او سمت راست تیم ملی را خواهد گرفت، البته ما این موضوع را پیگیری می کنیم. این اتفاقی هم که برای این دوره افتاده سلیقه یک مربی است و مطمئنا با توجه به فاصله باقی مانده تا رقابت های جام جهانی در آزمون سرمربی تیم ملی سربلند بیرون خواهد آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان