//
کدخبر: ۲۹۱۲۳۵ //

زلزله چند ریشتری در استقلال؛استعفا پشت استعفا

باشگاه استقلال همچنان با مشکلات و حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

زلزله چند ریشتری در استقلال؛استعفا پشت استعفا

به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقاتی که این روز‌ها در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است قرار نیست این باشگاه روی آرامش به خود ببیند. با برکناری احمد سعادتمند از مدیرعامل باشگاه استقلال، احمد مددی به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شد. در ابتدا به نظر می‌رسید حضور مددی در استقلال به صورت موقت باشد و وزارت ورزش فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کند؛ اما در چند روز اخیر این شایعه مطرح شده که حکم مدیرعاملی استقلال به نام احمد مددی صادر خواهد شد و این اتفاق می‌تواند پس‌لرزه‌های بسیاری را در هیئت مدیره این باشگاه به دنبال داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،در صورتی که مددی مدیرعامل باشگاه استقلال شود ۳ عضو هیئت مدیره از سمت‌های خود استعفا خواهند کرد. این ۳ عضو اسماعیل خلیل‌زاده، مهدی عبدیان و حجت نظری هستند که مخالف جدی مدیرعاملی مددی در استقلال هستند. این در حالیست که هیئت مدیره استقلال پس از مدت‌ها با آرامش به کار خود ادامه می‌داد؛ اما بحث مدیرعاملی مددی در استقلال باز هم حاشیه‌ها را روانه این باشگاه کرد.

هادی زبده هم دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است که جدایی او از هیئت مدیره استقلال قطعی به نظر می‌رسد و البته این جدایی ربطی به اتفاقات اخیر در خصوص مدیرعاملی مددی ندارد؛ اما استعفا‌های احتمالی ۳ عضو تاثیرگذار باشگاه استقلال آن هم در روز‌هایی که آبی‌پوشان نتوانستند عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشند می‌تواند حاشیه‌های این باشگاه را چند برابر کند.

با توجه به اینکه تا حدود زیادی مدیرعامل مددی در استقلال قطعی شده باید دید وی عضو هیئت مدیره باشگاه هم خواهد شد یا وزارت ورزش فرد دیگری را به عنوان جانشین سعادتمند در هیئت مدیره انتخاب خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان