//
کدخبر: ۲۹۱۰۰۱ //

مسی و رونالدو نه؛ زلاتان کامل ترین بازیکن تاریخ است

مینو رایولا، مدیر برنامه زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی دیگر دو تیم بارسلونا و یوونتوس از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت و همه طرفداران فوتبال منتظر تقابل دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

در همین ارتباط مینو رایولا مدیر برنامه زلاتان ابراهیموویچ از این ستاره سوئدی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرده و در عین حال می گوید که انتخاب او از بین مسی و رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خواهد بود.

رایولا در مصاحبه ای گفت: " من فورا بین کریستیانو رونالدو که طرفدار بزرگش هستم و لیونل مسی ستاره پرتغالی انتخاب خواهم کرد. از طرف دیگر زلاتان از یک سیاره دیگر آمده و من فکر می‌کنم او کامل ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او استعداد مسی و اراده ی رونالدو را به شکل همزمان داراست و فکر می‌کنم اگر مردم رای می‌دادند تا حالا 8 توپ طلا برده بود."

 
 
 

تمدید قرارداد جانلوئیجی دوناروما با میلان: " او در حال حاضر بازیکن میلان است بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. مطمئناً جیجی دیگر بازیکن چهار سال پیش نیست و قطعاً باشگاه های زیادی خواهان او هستند. تا همینجا کافی است چرا که نمی خواهم این موضوع دوباره به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان