//
کدخبر: ۲۹۰۷۶۸ //

مورینیو:کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از برتری تیمش مقابل توپچی‌های لندن از بازیکنانش و دو مهاجم گلزن خود تمجید کرد.

مورینیو:کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند

ژوزه مورینیو در پی برتری 2 بر صفر خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آرسنال در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس و صعود به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها گفت: ما عملکرد خیلی خیلی خوبی از خود مقابل تیمی که احتمالاً به خاطر جایگاه نه‌چندان خوبش در جدول رده‌بندی و امتیازی که دارد مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، به نمایش گذاشتیم. با این حال از دید من آرسنال تیم خیلی خوبی است که با یک سرمربی خیلی خوب به روشی متفاوت بازی می‌کند. آرسنال در جریان بازی قادر است تغییر روش بازی دهد، تیمی که قادر است با چهار یا پنج مدافع بازی کند. بنابراین بازی خیلی پیچیده‌ای برای ما بود. در نیمه اول ما خودمان در موقعیت برتر از حریف قرار دادیم. در نیمه دوم اما آنچه که آرسنال به ما دیکته کرد را پذیرفتیم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی همچنین در تمجید از هیونگ‌مین سون و هری کین که به درخشش خود ادامه دادند و در این بازی هم به ترتیب در دقایق 13 و 1+45 برای تاتنهام گلزنی کردند، اظهار داشت: کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. وقتی به جدول گلزنان نگاه می‌کنید، بازیکنانی هچون واردی، ژوتا، ژسوس، آگوئرو، رشفورد، مارسیال و کاوانی را می‌بینید که همگی مهاجمانی سطح بالا هستند، اما باز تأکید می‌کنم هری و سونی (سون) بازیکنانی در سطح کلاس جهانی هستند و حس خوبی نسبت به تیم دارند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام همچنین در تمجید از هافبک دانمارکی‌اش که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد، خاطرنشان کرد: هوژبرگ بازیکن خیلی باهوشی است. او قدرت بازیخوانی بالایی دارد و درک خیلی خوبی از بازی دارد. به طور حتم پی‌یر روزی مربی خواهد شد. او همیشه می‌پرسد که چرا ما فلان کار (کار تاکتیکی) را می‌کنیم. هوژبرگ به لحاظ فیزیکی هم قدرتمند است و از حیث فنی هم بهتر از چیزی است که مردم فکرش را می‌کنند.  

آقای خاص در پایان درباره پختگی تیمش و کورس برای قهرمانی گفت: در لیگ برتر ما در هر زمینی و مقابل هر تیمی ممکن است امتیاز از دست بدهیم، این اتفاق حتی ممکن است در خانه خود ما رخ دهد. ما در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و تیم به لحاظ ذهنیتی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، اما باعث نمی‌شود رویکرد ما تغییری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان