//
کدخبر: ۲۸۹۱۹۳ //

اتفاقی که یک ساعت قبل از مرگ مارادونا افتاد

نشریه اوله روایتی از آخرین ساعات حیات مارادونا داشته است.

اتفاقی که یک ساعت قبل از مرگ مارادونا افتاد

چهارشنبه صبح مارادونا مانند روز‌های دیگر از خواب پا شد، اما حوالی ظهر دچار حمله قلبی شد و در نهایت این فاجعه بزرگ برای دنیای فوتبال رقم خورد. ۲۲ روز قبل بود که مارادونا به علت ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،ابتدا به نظر می‌رسید همه چیز تحت کنترل و مساعد است و او چند روز بعد نیز با بهبودی از بیمارستان مرخص شد. سمت چپ جمجمه مارادونا مورد درمان قرار گرفت، اما سه هفته بعد قلب او یارای ایستادگی نداشت و این اتفاق تلخ رقم خورد.

اما در روز ۲۵ نوامبر مارادونا صبح بیدار شده، کمی صبحانه خورد و ابتدا قدم زد. در ادامه نوبت استراحت ظهرگاهی برای بازیابی انرژی فرا رسیده بود. کادر پزشکی مارادونا از سوییس آمده و شامل روانشناس، روانپزشک و پرستارانی برای درمان او بودند.

وقتی پرستار قصد داشت مارادونا را برای خوردن دارو در حوالی ظهر بیدار کند، متوجه شد او از حال رفته است. ابتدا شایعاتی در مورد اینکه پزشک همسایه بر سر بالین مارادونا حاضر شده منتشر شد که البته تکریب شد. آمبولانس فوری به محل رسید، اما عملیات احیا فایده‌ای نداشت و مارادونا جان خود را از دست داده بود.

مارادونا در هفته‌های اخیر به علت بیماری و البته شیوع ویروس کرونا از عشق خود فوتبال دور بود و روحیه خوبی نداشت. چندی قبل و در مراسم تولد سالگی، مارادونا آرزو کرد هر چه زودتر شر این ویروس از سر دنیا باز شود و حالا که اخبار زیادی در مورد ساخت واکنش کرونا منتشر شده، دیگر مارادونایی وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان