//
کدخبر: ۲۸۸۷۲۰ //

علیپور:به گذشته برگردم پیشنهاد مدیرعاملی تراکتور را قبول نمی‌کنم

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتور گفت: اگر به گذشته برگردم پیشنهاد مدیرعاملی تراکتور را قبول نمی‌کنم.

علیپور:به گذشته برگردم پیشنهاد مدیرعاملی تراکتور را قبول نمی‌کنم

محمد علیپور با اشاره به جدایی اش از تیم فوتبال تراکتور و اینکه آیا این جدایی به دلیل اختلاف در نقل و انتقالات بوده است، گفت: بله همینطور است که می‌گویید.

علیپور که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، ادامه داد: مشکل اساسی فوتبال ما در نحوه مدیریت این است که استاندارد تعریف شده‌ای در هیچ باشگاهی نیست. تمام باشگاه‌ها فاقد استاندارد مدیریت هستند. مثلاً اگر مرا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بگذارند توجیه نمی‌کنند که استاندارد مدیریت چیست که بر اساس آن برنامه ریزی میان و بلندمدت کنم.

به گزارش فرتاک نیوز،مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور تصریح کرد: متاسفانه در فوتبال ایران چیزی حرفه‌ای تعریف نشده است و فقط پای امضای قرارداد و شرط و شروط بحث حرفه‌ای مطرح می‌شود. باید یک ساختار روان و فعال برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شود و هرکسی وظایف سازمانی خودش را بداند تا در وظایف دیگران دخالت نکند. این کسالتی است که فوتبال ما سالیان سال گرفتارش است و تعریف درستی از دولتی و خصوصی بودن باشگاه‌ها نداریم. در آموزش نمره صفر هم برای ما خوب است و این اپیدمی در دستگاه‌های دیگر هم هست.

علیپور درباره مشکلات تراکتور در خط حمله و جذب محمد عباس زاده گفت: برای جذب مهاجم شش دانگ به حق جای نگرانی بود. بارها گفتم آیا مهاجم شش دانگ وجود داشت که سراغش برویم؟ اصلاً مهاجمی نبود. سرمربی تیم از من درخواست داشت محمد عباس زاده را جذب کنیم. یک بخش اصول حرفه‌ای همین است. وقتی سرمربی انتخاب می‌کنید اختیار فنی را به او می‌دهید. عباس زاده انتخاب منصوریان بود. بنده نظراتم را درباره این بازیکن به منصوریان گفتم ولی اختیار فنی با سرمربی است. حرف منصوریان منطقی بود و می‌گفت عباس زاده سوابق خوبی دارد و می‌تواند احیا شود. این بازیکن قطعاً در تراکتور احیا می‌شود.

وی در خصوص عدم جذب پیمان بابایی و پیوستن این بازیکن به ماشین سازی باوجود مذاکره با تراکتور اظهار کرد: یک بحث مذاکرات اولیه با بابایی بود که به هم نزدیک شدیم و از نظر ما تمام شده بود ولی سیاست گذار باشگاه نظرهایی داشت. در این مسئله به اختلاف رسیدیم و بابایی جدا شد. بر خلاف آنچه که می‌گویند، بابایی گم نشده بود و دعا می‌کنم در ماشین سازی موفق باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور درباره جدایی چند بازیکن این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: آن بازیکنان قبل از آمدن من به تراکتور تصمیم نهایی را گرفته بودند ولی بعد از حضورم در باشگاه تلاش کردم آنها را حفظ کنم. این نفرات حداقل از نظر عاطفی علاقه‌ای به بازگشت نداشتند.

علیپور در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا اگر به گذشته برگردید دوباره پیشنهاد مدیریت باشگاه تراکتور را قبول می‌کنید؟ گفت: سئوال سختی است ولی خیر دیگر قبول نمی‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان