//
کدخبر: ۲۸۸۶۴۰ //

مذاکره کیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی

دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش از مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران و تماشگران بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

 دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش از مذاکره با قطر برای پذیرش مسافران و تماشگران بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره کیش خبر داد.

محسن قریب در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق ایران که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش برگزار شد، گفت: در حال رایزنی با مسؤولان کشور قطر و افراد مرتبط با بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ هستیم تا بتوانیم بخشی از مسافران و بازدیدکنندگان این رویداد را در جزیره کیش پذیرا باشیم و از ظرفیت بسیار مناسب این رویداد بین‌المللی بهترین بهره را ببریم.

او با انتقاد از دستورالعمل‌های خلق‌الساعه، اظهار کرد: دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مختلفی که مرتباً تغییر می‌کند کار را برای فعالیت و حضور سرمایه‌گذاران سخت کرده است.

بنابر گزارش روابط عمومی کمیسیون گردشگری اتاق ایران، علی‌اکبر عبدالملکی ـ رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ـ در این نشست که رییس هیأت امنای انجمن سرمایه‌گذاران، رییس جامعه مراکز پذیرایی، رییس جامعه هتلداران، رییس جامعه بازاریان و بازرگانان و رییس سندیکای صاحبان صنایع کیش حضور داشتند، با اشاره به قابلیت‌های جزیره کیش در جذب گردشگر، این جزیره را نمونه بسیار موفقی برای الگو گرفتن کل کشور دانست و بیان کرد: امیدوارم دیگر شهرها و استان‌های کشور از تجربه موفق گردشگری کیش در رونق صنعت گردشگری بهره ببرند.

او در ادامه به تشکیل فدراسیون گردشگری اشاره کرد و افزود: از طریق فعالیت این فدراسیون می‌توانیم توزیع عادلانه گردشگر را در تمام نقاط گردشگری کشور شاهد باشیم و با تبادل تجربیات موفق باعث پیشرفت و رونق در برخی نقاط کم‌برخوردار کشور شویم.

در این نشست، پیشنهادهایی درباره ایجاد کمیته مناطق آزاد کشور در کمیسیون گردشگری اتاق ایران و تاسیس شعبه‌ای از اتاق بازرگانی ایران در کیش مطرح شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان