//
کدخبر: ۲۸۸۱۶۴ //

خطیبی: داور زحمات یک هفته‌ ما را خراب کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در صحنه گل سپاهان بازیکن حریف با استوک به سر بازیکن ما ضربه زد و از سر او خون می‌رفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

رسول خطیبی پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما بازنده این بازی نیستیم. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم موقعیت داشتیم ولی با اشتباهات داور و کمک داور، شاکله تیم ما به هم ریخت.

وی ادامه داد: علی دایی در مورد مسائل داوری حرف حق را می‌زند. این همه در طول هفته زحمت می‌کشیم، یک کمک داور یا داور تمام زحمات را خراب می‌کند. من به ناظر بازی سند نشان دادم که گل سپاهان آفساید بود. دیگر ما چه کار باید بکنیم؟ داور اشتباه می‌کند و تمام زحمات یک تیم را به باد می‌دهد.

خطیبی تصریح کرد: در صحنه گل بازیکن ما روی زمین افتاده و خون از سرش رفته است. بازیکن حریف با استوک به سر او زده و از سرش خون زده است. ما گفتیم آیا بازیکن را ندید که با استوک به سر او زدند. می‌گوید من ندیدم. کمک داور چهارم هم می‌گوید به نظرم گل‌شان خطا بود. الان که آفساید را داریم می‌بینیم. به ناظر بازی هم صحنه را نشان دادم می‌گوید بله شما درست می‌گویید. دیگر چه باید بگوییم؟ برنامه‌ای که یک هفته برای آن زحمت کشیدیم را خراب کرد. می‌خواهیم در مورد داوری صحبت نکنیم چون هفته‌های اول است اما اینطور نمی‌شود یک تیم زحمت بکشد و یک داور یا کمک داور با یک اشتباه تمام آن را خراب کند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در مورد بازی نمی‌توانم صحبت کنم. هر دو تیم فوتبال بازی کردند، جنگنده بودند و موقعیت به دست آوردند ولی خودتان دیدید و قطعاً کارشناسان هم نظر می‌دهند. ما سه کارشناس در تلویزیون داریم. هر موقع به نفع داور باشد، می‌گویند درست است و هر موقع به ضرر داور باشد، می‌گویند دید نداشت.

وی افزود: درست قضاوت کنید. کارشناس داوری اگر اشتباهات را درست نگوید، داورانمان پیشرفت نمی‌کنند. متاسفانه امروز در مسائل داوری بازنده شدیم. تیم ما عالی بازی کرد. شرایط خوبی نسبت به هفته قبل داشتیم. به تیم خودم و سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در بازی‌های آینده این مسائل را نبینیم. قطعا از نظر کیفی پیشرفت داشتیم و در آینده بهتر می‌شویم؛ اگر این مسائل اجازه بدهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان