//
کدخبر: ۲۸۷۱۸۱ //

ذوب‌آهن، پیروز شهرآورد دوستانه

تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی تدارکاتی سپاهان را شکست داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز (پنج‌شنبه )، در ورزشگاه فولادشهر و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر سبزپوشان اصفهانی به پیروزی رسید.

سپاهان و ذوب‌آهن از تعطیلی 2 هفته‌ای لیگ استفاده کرده و عصر امروز در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان رحمان رضایی خاتمه یافت. پیش از شروع مسابقه، عکسی از محمود یاوری در کنار زمین در نظر گرفته شد و بازیکنان هر 2 تیم با نثار دسته گل به وی ادای احترام کردند و در ادامه نیز مسابقه با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

این دیدار تدارکاتی راس ساعت 16 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد، سپاهانی‌ها در این دیدار با علی کیخسروی، مهدی ترکمان، محمد نژاد مهدی، محمدرضا مهدی زاده، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده به میدان آمدند. ذوب‌آهن نیز با ترکیب قاسم حدادی‌فر، شهاب گردان، محمد قریشی، فرشاد محمدی‌مهر، ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، ایوان مارکوویچ، دارکو بیدوف، علی دشتی، عرفان پورافراز و عبدالله حسینی مقابل سپاهان صف‌آرایی کرد. هر 2 گل این بازی در نیمه نخست به ثمر رسید و میلاد جهانی و فرشاد محمدی‌مهر برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان