//
کدخبر: ۲۸۶۸۷۴ //

تراکتور در آستانه توافق با آقای گل آذربایجان

باشگاه تراکتور در راستای تقویت خط حمله خود در آستانه توافق با پیمان بابایی قرار دارد.

تراکتور در آستانه توافق با  آقای گل آذربایجان

 علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور که تیمش در هفته اول لیگ بیستم به تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت داد، اکنون برای تقویت خط هجومی سرخپوشان به دنبال توافق با پیمان بابایی قرار دارد.

پیمان بابایی 26 ساله که فوتبال خود را از آکادمی تراکتور آغاز کرد و در نهایت موفق به حضور در تیم بزرگسالان این باشگاه شده بود، در ادامه پیراهن تیم‌های تیم‌های گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز را نیز بر تن کرد. او در نهایت راهی لیگ آذربایجان شد و به صورت قرضی در تیم سومقاییت کار خود را دنبال کرد. با نیمه کاره ماندن لیگ آذربایجان در فصل گذشته، او موفق شد با سه بازیکن دیگر به عنوان آقای گلی مشترک فصل گذشته این کشور دست یابد.

به گزارش فرتاک نیوز، باشگاه تراکتور اکنون مذاکرات جدی خود را برای بازگردان این بازیکن به اردوگاه سرخ‌های تبریزی آغاز کرده و بعید نیست طی روزهای آتی قرارداد پیمان بابایی با تراکتور به صورت رسمی به امضا برسد.

طی روزهای گذشته شایعاتی درباره اینکه پیمان بابایی به دلیل محرومیت عیسی آل کثیر گزینه خط حمله یحیی گل محمدی برای پرسپولیس محسوب می‌شود، نیز شکل گرفته بود ولی اکنون تراکتور قصد دارد به توافق لازم برای عقد قرارداد با بازیکن سابق خود دست یابد و باید دید این مهم به سرانجام خواهد رسید یا خیر.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان