//
کدخبر: ۲۸۶۵۳۹ //

سوارز: الان من بازیکن اتلتیکومادرید هستم/اتفاقات بارسا برایم مهم نیست

در حالی که عملکرد لیونل مسی در بازی‌های اخیر بارسلونا باعث به وجود آمدن شک و شبهاتی شده است، هم‌تیمی سابق‌اش لوییس سوارز به دفاع از او پرداخت.

سوارز: الان من بازیکن اتلتیکومادرید هستم/اتفاقات بارسا برایم مهم نیست

افت عملکرد مسی بخصوص در آمار گلزنی‌اش چند ماه پس از آنکه به صورت رسمی درخواست جدایی کرده بود، سبب شده که شائبه بی‌انگیزگی او برای بازی در بارسلونا شکل بگیرد.

سوارز که تا پیش از انتقالش به اتلتیکومادرید یکی از نزدیک‌ترین افراد به مسی بود، درباره عملکرد ستاره آرژانتینی به روزنامه «آ. اس» اسپانیا گفت: «من در مسی همانقدر برای بازی کردن و کسب موفقیت انگیزه می‌بینم که پیش از این در او می‌دیدم. مسی 33 ساله است و می‌داند که در هر شرایطی چه کاری را باید انجام دهد. به نظر من او دارد از بازی‌هایش لذت می‌برد و تسلیم نمی‌شود و همین مهم است. حالا گاهی اوقات ممکن است توپ وارد دروازه شود و برخی اوقات هم نه اما او تلاشش را انجام خواهد داد.»

به گزارش فرتاک نیوز،سوارز درباره اینکه آیا هنوز هم با مسی در ارتباط است، گفت: «من هنوز هم با مسی در ارتباط هستم و گاهی اوقات با او صحبت می‌کنم اما الان دیگر فقط درباره مسائل شخصی و زندگی‌مان با هم حرف می‌زنیم و البته اتفاقات روزمره. اخیراً تولد پسر من بود و کمی قبل‌تر از آن هم تولد پسر او و ما درباره این چیزها با هم حرف زدیم. رابطه من و مسی خوب است و ارتباط‌مان تنها به مسائل فوتبال محدود نمی‌شود. ما همیشه آماده کمک به یکدیگر هستیم.»

مهاجم اروگوئه‌ای درباره شروعش در اتلتیکومادرید گفت: «خیلی خوب بوده. در ابتدا با توجه به تغییراتی که برای خانواده‌ام به وجود آمد و مسائلی مانند پیدا کردن خانه و... کمی سخت بود اما باشگاه در این مدت به من کمک‌های فوق‌العاده‌ای کرد تا همه چیز برایم خیلی آسان شود. من الان راحتم و از همه چیز لذت می‌برم. رقابتی که هم‌تیمی‌هایم هر روز در تمرینات نشان می‌دهند مرا تحت تأثیر قرار داده است. من هم تا پای جان به این تیم کمک می‌کنم. اگر تیم بتواند توانایی‌های خود را باور داشته باشد، ما به چیزهای مهمی دست پیدا خواهیم کرد.»

سوارز در پاسخ به این سؤال که اگر به بارسلونا گل بزند خوشحالی خواهد کرد، اظهار داشت: «نه، به احترام هم‌تیم‌های سابقم و باشگاهی که به من چیزهای زیادی داده است، خوشحالی نخواهم کرد. با این حال روبه‌رو شدن با بارسلونا و تمام دوستانی که در این تیم دارم بسیار خاص خواهد بود اما من تا پای جان از اعتبار پیراهن اتلتیکومادرید دفاع می‌کنم همانطور که در تمام این سال‌های اخیر برای پیراهن تمام تیم‌هایی که در آنها بازی کردم، جنگیدم. من واقعاً دارم از بازی در اتلتیکومادرید لذت می‌برم و می‌خواهم به تمام دنیا نشان دهم که چه بازیکنی هستم.»

او درباره مصاحبه اخیر کیکه ستین، مربی سابق بارسلونا که گفته مدیریت مسی کار بسیار سختی است، عنوان کرد: «ترجیح می‌دهم در این باره نظری ندهم، چون باعث می‌شود که این موضوع بزرگتر از چیزی که هست جلوه کند. همه آنهایی که کنار مسی بازی کرده‌اند می‌توانند بگویند چقدر فوق‌العاده است. او به بازیکنان جوان تیم خیلی کمک می‌کند و علاوه بر اینکه بازیکن بزرگی هست، یک انسان بزرگ هم به شمار می‌آید.»

سوارز درباره استعفای خوسپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا گفت: «واقعیت این است که دیگر اتفاقاتی که در بارسلونا رخ می‌دهد برای من خیلی مهم نیست. من الان بازیکن اتلتیکومادرید هستم و برای این تیم بازی می‌کنم. پس ترجیح می‌دهم روی چیزهایی که اینجا رخ می‌هد، تمرکز داشته باشم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۵۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان