//
کدخبر: ۲۸۶۳۲۲ //
گام نخست طلایی پوشان اصفهان

تجربه قلعه نویی سیرجان را از شکست خانگی نجات می دهد؟

هفته اول لیگ برتر فوتبال جام بیستم، در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل هاى بهداشتى در شهرهاى مختلف با انجام هشت بازى و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد

تجربه قلعه نویی سیرجان را از شکست خانگی نجات می دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکى از جذاب ترین تقابل های ممکن، سرمربى فصل گذشته با هدایت میزبان به سراغ سپاهانى خواهد آمد که بعد از مدت ها به درخواست تماشاگران و علاقمندان، محرم نویدکیا را بر روى نیمکت خود خواهد داشت. این مسابقه احساسى و حیثیتى از لحاظ اعتبار فوتبالى و اثبات خواهد بود. براى همین شاهد یک بازى محتاطانه و اصولى براى نباختن از سوى هر دو تیم خواهیم بود. 

سپاهان، مدیرعامل و سرمربى محبوب تماشاگران را در این فصل در کنار هم دارد که امیدواریم شاهد همدلى و همراهى کادر فنى و مدیریت باشیم. غربال در خروج و ورود بازیکنان نشان از مواضع سرمربى این تیم و تغییر تاکتیک تیمى و آوردن بازیکنانى به تیم در جهت توجه او به مسابقات این فصل خواهد بود. بازیکنان ورودى حکایت از فوتبال زیبا و تهاجمى از سوى سپاهان خواهد بود. با این شرایط باید دید سپاهانی ها در هفته اول لیگ برتر با بازیکنان جدید ، سرمربى محبوب و مدیرعامل باتجربه " چه کار خواهند کرد . 

گلهر سیرجان : یکى از تیم هاى پایین جدولی فصل گذشته است که با حضور امیرقلعه نویی انتظار فوتبال بهتر برای کسب نتیجه و اتفاقات خوب براى آن خطه از فوتبال کشور داریم. امیرقلعه نوعى در ماراتن لیگ سابقه و تجربه بازى خوب در این شرایط را دارد. بدون شک با برنامه و هدف مشخص در لیگ حضور پیدا کرده است. سرمربى سابق همیشه به ولخرجى و داشتن بازیکنان طراز اول فوتبال ایران محکوم بوده است لذا باید صبر کرد و سیرجانى ها را در ادامه فصل قضاوت کرد. بدون شک انگیزه هاى قلعه نویی براى حفظ اعتبار و به رخ کشیدن شم مربیگرى و کلاس کارى در این بازى بالا خواهد بود. قلعه نویی شناخت دقیق و کاملى از بازیکنان و کادر تیم مهمان دارد و او هم براى گرفتن امتیاز به میدان خواهد آمد اما با توجه به محرومیت یک جلسه ای که توسط سازمان لیگ برای او لحاظ شده غیبت او بر روی نیمکت در دیدار اول قطعی خواهد بود . خیلى ها اعتقاد دارند، میزبانى در هفته اول هم یکى از شانس هاى دیگر اوست. 

هفته اول لیگ برتر " گلهرسیرجان - سپاهان اصفهان" 

این بازى شنبه ۱۷ آبان ساعت ١٦/٢٠ دقیقه در ورزشگاه امام على سیرجان با قضاوت بنیادى فر و کمک هایش در یک روز کرونایی و عصر زیبای کویرى با کرى مجازى طرفداران دو تیم در اینستاگرام آغاز خواهد شد. هفته اول ، خروج و ورودى دو تیم و عدم حضور تماشاگر بر روند فوتبال زیبا اثر خواهد گذاشت. باید منتظر سوت داور و چیدمان بازیکنان در زمین باشیم تا بتوانیم عملکرد تیم ها را تحلیل کنیم. به امید فوتبال جذاب و تکنیکى و آرزوى موفقیت براى مربیان و طرفداران دو تیم هستیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان