//
کدخبر: ۲۸۶۲۹۸ //

توقف پرسپولیس مقابل سایپا در گام نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم برابر سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد.


توقف پرسپولیس مقابل سایپا در گام نخست

در آغاز هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سایپا از ساعت ١۶:٣٠ در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس بود که این دیدار  در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش نیمه اول:

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، بازی نسبتا پایاپایی را شاهد بودیم اما در برخی از دقایق، این شاگردان گل‌محمدی بودند که عملکرد بهتری در ایجاد موقعیت گل داشتند. در دقیقه ٩ و روی یک پاس در عمق، مهدی عبدی با اکبر منادی تک به تک شد و می‌توانست دروازه سایپا را باز کند اما ضربه او با دخالت دروازه‌بان سایپا راهی اوت شد.

در دقیقه ١٢، حسین کامیاب حرکت خوبی را از سمت راست انجام داد و در ادامه با ورود به درون محوطه جریمه پرسپولیس فرصت خوبی داشت اما شوت او به اوت رفت.

به گزارش فرتاک نیوز،در دقیقه ١۴، پشت محوطه جریمه سایپا، وحید امیری به توپ رسید و با یک پاس پشت پا، توپ را به احمد نوراللهی رساند اما شوت این بازیکن با برخورد به مدافعان سایپا راهی کرنر شد.

در دقیقه ٢١، احسان پهلوان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سایپا داشت، اما شوت این بازیکن هم به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه ٢٩، رضا علیاری روی اشتباه لک این فرصت را داشت که دروازه پرسپولیس را باز کند اما این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ٣۶، احسان پهلوان با یک شوت زیبا دروازه سایپا را مورد هدف قرار داد اما ضربه او با عملکرد خوب منادی راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲+۴۵ مهدی عبدی درون محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

گزارش نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم این دیدار، سفیدپوشان پرسپولیس سعی داشتند فشار را روی دروازه سایپا بیشتر کنند تا به گل برسند اما پس از گذشت دقایقی بازی متعادل‌تر شد.

در دقیقه ۴٩، روی یک ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سایپا داشت اما ضربه سر او را منادی مهار کرد. دو دقیقه پس از این صحنه، سایپا روی یک ضربه کرنر فرصت بسیار خوبی برای گلزنی به دست آورد اما ضربه فریبرز گرامی راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۵، کمال کامیابی‌نیا روی یک پاس بلند درون محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و به یک ضربه پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه این بازی، پرسپولیس سعی داشت فشار بیشتری روی دروازه سایپا ایجاد کند تا با برتری عددی در نفرات، موفقیت گلزنی ایجاد کنند اما تراکم خط دفاع سایپا اجازه نمی‌داد فرصت گلزنی خلق شود.

در دقیقه ٨٠، کمال کامیابی‌نیا که یک کارت زرد داشت، با خطا روی ابوالفضل جلالی، کارت زرد دوم را مقابل خود دید تا از بازی اخراج شود.

در دقیقه ٨٢، امیر علی حسینی با حرکت به درون محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه پای راست قصد داشت دروازه را باز کند که شوت او را لک مهار کرد.

در دقیقه ٨٨، میلاد سرلک پشت محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با شوت پای راست قصد داشت دروازه را باز کند اما شوت او را اکبر منادی راهی کرنر کرد.

درگان اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان با حضور در ورزشگاه دستگردی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی (٧۵ میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۶٧ آرمان رمضانی).

ترکیب سایپا: حسین اکبر منادی، رضا علیاری ، فریبرز گرامی، حسین ماهینی (امید دوره ۴۴)، سعید محمدی فر، ابوالفضل جلالی، محمد صادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین مالکی (۶٨ رضا جعفری) ، حسین کامیاب (۶٨ امیر علی حسینی) و مجید علیاری (۴۵ محمدرضا سلیمانی).

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان