//
کدخبر: ۲۸۵۸۸۴ //
ناتان آکه:

پپ گواردیولا یکی از دلایل انتقالم به سیتی بود

ناتان آکه، مدافع تازه وارد منچستر سیتی می گوید که انتظارات در این تیم با تیم سابق خود یعنی بورنموث کاملاً متفاوت است.

پپ گواردیولا یکی از دلایل انتقالم به سیتی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 ناتان آکه بعد از عملکرد درخشان طی فصول اخیر چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به سمت خود جلب کرده بود اما نهایتاً این منچسترسیتی بود که گوی سبقت را از تیم همشهری یعنی یونایتد ربود و این مدافع هلندی را با قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند به خدمت گرفت.

ناتان آکه حالا در مصاحبه ای پیرامون شرایطش در منچستر سیتی و سرمربی این تیم یعنی پپ گواردیولا صحبت کرده است. او در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که عملکرد سرمربی برای باشگاه بسیار خوب بوده است. این یکی از دلایلی است که من به اینجا آمدم بنابراین اگر او قرارداد جدیدی امضا کند بسیار خوب خواهد بود.

ما روی این فصل تمرکز کرده‌ایم و به دنبال کسب تمام جام ها هستیم. من قبلاً دیده ام که پپ گواردیولا چگونه با بازیکنان کار می کند. او مواردی را گوشزد می‌کند که می‌تواند باعث پیشرفت من شود."

آکه درباره تفاوت های تیم سابق خود یعنی بورنموث و منچسترسیتی گفت: " تفاوت بین بورنموث و منچسترسیتی در انتظارات است. شما باید جام ها را به دست آورید و تمام عناوین ممکن را کسب کنید. در بازی‌های بزرگ به میدان بروید و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته باشید. این تفاوت بزرگی است و یک پیشرفت برای من محسوب می‌شود که می توانم زیر نظر یکی از بهترین مربیان جهان چیزهای زیادی یاد بگیرم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان