//
کدخبر: ۲۸۵۶۹۳ //

گواردیولا: صعود نسبت به گذشته دشوارتر شده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی دیدار برابر المپیاکوس را فرصت بزرگی برای افزایش شانس صعود تیمش دانست.

گواردیولا: صعود نسبت به گذشته دشوارتر شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیتیزن ها در لیگ قهرمانان شروع خوبی داشته و در دو هفته ابتدایی موفق به غلبه بر پورتو و مارسی شده اند. حالا و در آستانه دیدار مقابل المپیاکوس، منچسترسیتی دچار بحران مهاجم نوک شده و طبق ادعای گواردیولا، شرایط گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پپ گواردیولا گفت: "قطعا در حال حاضر به لیورپول فکر نمی کنیم. شما نمی توانید در لیگ قهرمانان یک گام اشتباه بردارید، زیرا بعد از آن بی شک به زحمت می افتید. ما می دانیم که برای کسب جواز صعود باید در بازی های خانگی به پیروزی دست یافته و حداقل یک برد خارج از خانه کسب کنید.

ما این کار را با پیروزی در مارسی انجام دادیم، اما حالا باید مطمئن شویم که امتیازات خانگی را نیز حفظ کنیم. به همین دلیل فردا فرصتی فوق العاده برای برداشتن گامی بزرگ در مسیر صعود به دور بعدی داریم.

 
 

ما می خواهیم به دور بعدی صعود کنیم و این اولین قدم و مهمترین هدف است. برخلاف یک دهه پیش که صعود راحت تر بود، حالا تیم های قدرتمند بیشتری وجود دارند. ترجیح می دهیم این ماموریت خیلی سریع و ابتدا در اسرع وقت انجام می شود، اما اگر مجبور باشیم در آخرین بازی در خانه صعود کنیم نیز اشکالی ندارد. پس از پیروزی در دو بازی اول برابر پورتو و مارسی، اکنون فردا مقابل المپیاکوس فرصت دیگری داریم تا فاصله شش امتیازی را حفظ کنیم و این هدف ماست. من از آنچه که تاکنون انجام داده ایم خوشحالم و به همین دلیل نمی توانیم این فرصت را از دست بدهیم."

شرایط بازیکنان مصدوم: "گابریل ژسوس تنها یک جلسه در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرده و هنوز نمی توان گفت آیا او آماده بازی هست یا خیر. شرایط گابریل تا فردا مشخص خواهد شد، اما ما از بازگشت او رضایت داریم. حضور سرخیو آگوئرو نیز برابر لیورپول مشخص نیست و ما نمی خواهیم با اصرار به بازگشت زودهنگام باز هم باعث مصدومیت او شویم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان