//
کدخبر: ۲۸۵۱۴۳ //
تنها امید سربازان البرزی نا امید شد؛

مقاومت البرز به مانند همنام تهرانی واگذار شد!

تیم فوتبال مقاومت البرز واگذار شد.

مقاومت البرز به مانند همنام تهرانی واگذار شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال مقاومت البرز که چند فصلی در لیگ دسته سوم کشور حضور داشت فصل گذشته بعد از سقوط به لیگ برتر استان مجددا با قهرمانی در سوپر لیگ استان البرز مجوز حضور در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور را در فصل ۹۹/۰۰ کسب کرد اما روزهای گذشته خبری مبنی بر واگذاری این تیم به تیمی دیگر از استان البرز رسید.

تیم فوتبال مقاومت البرز که از تیم های نظامی فوتبال کشور به حساب می آید از امتیاز جذب بازیکن سرباز برخوردار بود و سالانه فوتبالیست های بومی و غیربومی زیادی با پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی در این تیم در شرایط فوتبالی حضور داشتند و خدمت سربازی این بازیکنان هم نیز پشت سر گذاشته میشد.

اما با وجود این امتیاز از استان البرز شنیده میشود تیم فوتبال مقاومت البرز با صرف نظر از تیمداری در رشته ورزشی فوتبال امتیازشان را به یکی از تیم های بومی استان البرز واگذار کردند تا تنها امید سربازان البرزی برای باقی ماندن در شرایط فوتبالی به مانند مقاومت تهران که فصل گدشته واگذار شد نا امید شود.

حال سوال اینجاست که تیم فوتبال مقاومت البرز مگر چقدر هزینه و بودجه برای حضوری آبرومندانه در لیگ دسته سوم کشور نیاز دارد؟! که مسئولان البرزی چاره ایی برای رشته فوتبال نمیکنند و در مقابل تیم فوتسال مقاومت البرز که سالیان زیادی در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارد چگونه هر فصل تقویت میشود و نسبت به فصول گذشته قوی تر در مسابقات حاضر میشوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان