//
کدخبر: ۲۸۴۵۸۷ //
واگذاری و تست گیری تیم کیان تهران منع قانونی دارد؛

توکلی: با سند و مدرک موجود ۲ دانگ از تیم برای بنده است + عکس

امیر هاشم توکلی در گفت وگو با فرتاک ورزشی ادعا کرد که بر اساس اسناد موجود بخشی از سهام باشگاه کیان تهران متعلق به او می باشد.

توکلی: با سند و مدرک موجود ۲ دانگ از تیم برای بنده است + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرهاشم توکلی سرمربی فصل گذشته تیم کیان تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم کشور در گفتگویی با خبرنگار ما گفت:

بنده فصل گذشته هدایت تیم کیان تهران را برعهده گرفتم و علاوه بر این ۲ دانگ از تیم کیان را خریداری کردم و درصدی از مالکیت این تیم برای بنده میباشد و درصدی دیگر برای آقای بهرام.

توکلی در ادامه افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شنیده ام که اشخاصی برای خرید امتیاز تیم کیان تهران در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور مذاکراتی را با دیگر مالک تیم انجام داده اند و توافقاتی حاصل شده و این عزیزان قصد فروش امتیاز تیم را بدون رضایت و مشورت شخص من دارند!

توکلی در ادامه صحبت هایش گفت: باید خدمت شما و تمامی مخاطبان لیگ دسته سوم عرض کنم که دو دانگ از سند تیم کیان به نام بنده میباشد و این سند در فدراسیون و سازمان لیگ ثبت و به مهر و امضاء جناب محمد نبی رسیده است و هرگونه فروش یا واگذاری یا حتی تست گیری با نام این تیم بدون حضور بنده منع قانونی دارد و اشخاصی که قصد خرید و یا هر اتفاق دیگری را دارند باید از این قضیه اطلاع داشته باشند.

توکلی در پایان اظهار داشت: متاسفانه با مشکلات فراوان نتوانستیم امتیاز تیم را در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم کشور حفظ کنیم و در فصل جدید در مرحله نخست حضور داریم و هنوز تصمیمی برای فصل جدید گرفته نشده و در روزهای آینده امیدوارم بتوانیم با رفع مشکلات تکلیفمان را روشن کنیم و بهترین تصمیم را برای آینده تیم کیان تهران بگیریم.

photo_2020-10-25_20-31-10 (2)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان