//
کدخبر: ۲۸۵۱۲۸ //

سمیعی باید بداند اداره باشگاه پرسپولیس سخت‌تر از وزارتخانه است

درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را مطرح کرد.

سمیعی باید بداند اداره باشگاه پرسپولیس سخت‌تر از وزارتخانه است
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش بوده است و او باید بداند که اداره باشگاه پرسپولیس سخت‌تر از وزارتخانه است. همچنین سمیعی از نظرات پیشکسوتان پرسپولیس باید بیشتر استفاده کند تا این باشگاه  را به اهداف خود برساند.  

درخشان درباره انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم سمیعی کار خوبی کرده که یک فرد فوتبالی همانند شکوری را به پرسپولیس آورده است که مشاوره لازم را به او بدهد. امیدوارم سمیعی بتواند در پرسپولیس به موفقیت برسد.  

او درباره اینکه پیشکسوتان و هواداران دوست داشتند یک فرد فوتبالی مدیرعامل پرسپولیس شود، اظهار کرد: بله ما دوست داشتیم که یک پرسپولیسی مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما وزارت ورزش برای مدیریت پرسپولیس تصمیم می‌گیرد و به سلیقه هواداران و پیشکسوتان توجه نمی‌کند.  

سمیعی باید مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره برنامه‌های سمیعی بیان کرد: به نظرم سمیعی در وهله اول باید مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند چرا که بی پول بزرگترین مشکل این باشگاه است. همچنین او باید بدهی‌ها را بدهد تا هر چه سریعتر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود و آرامش در این باشگاه به وجود آورد.  

درخشان درباره اینکه باشگاه پرسپولیس با مدیریت جدید به موفقیت می‌رسد، گفت: این موضوع بستگی به مدیرعامل جدید دارد که چقدر می‌تواند پرسپولیس را به ثبات و آرامش برساند. آرزوی موفقیت برای سمیعی دارم و امیدوارم پرسپولیس به روز‌های اوج خود برساند.  

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان