//
کدخبر: ۲۸۴۲۴۴ //

نام نوکمپ باید به مسی تغییر داده شود!

جرارد پیکه ضمن ایراد انتقاداتی به ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید رای‌اش در رای‌گیری عدم اعتماد یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه مخفی خواهد بود.

نام نوکمپ باید به مسی تغییر داده شود!

جرارد پیکه ستاره کهنه کار بارسلونا و یکی از چهار کاپیتان این تیم در مصاحبه‌ای با لا ونگاردیا انتقاداتی صریح به ریاست باشگاه وارد کرده و می‌گوید در رای‌گیری عدم اعتماد بارتومئو شرکت می‌کند ولی رای او مخفی است.

به گزارش فرتاک نیوز،پیکه در این مصاحبه ابتدا راجع به بحران موسوم به بارساگیت صحبت کرده و از مدیریت باشگاه در این باره انتقاد کرد. در این بحران برخی رسانه ها فاش کردند که هیات مدیره بارسا به ریاست بارتومئو به برخی شرکتهای تبلیغاتی مبالغی پرداخت کرده اند تا علیه رختکن بارسا و به خصوص برخی از ستاره های قدیمی این تیم اخبار و مطالب منفی منتشر کنند.

پیکه در این باره گفت: " رابطه من با رئیس باشگاه ممکن است دوستانه باشد ولی اینکه باشگاه برای انتقاد از ما پول خرج کند دیوانگی است. بارتومئو؟ نمی خواهم با هیچکس رابطه بد داشته باشم ولی گاهی اوقات بوده که... اینکه باشگاه بخواهد برای انتقاد از ما پول خرج کند درست نیست".

ستاره قدیمی بارسلونا در ادامه صحبتهایش گفت: " ما در سال 2015 با فتح سه جام در اوج بودیم و از آن زمان باشگاه در روند افول قرار گرفته و دائماً رو به پایین حرکت کرده".

جرارد پیکه درباره تنش موجود بر سر کاهش دستمزد بازیکنان هم به انتقاد از مدیریت پرداخت و گفت: " روشی که باشگاه رد این باره در پیش گرفت خیلی بد بود و ما با این روش کاملاً مخالف هستیم. من هر چه دارم از باشگاه دارم و به همین خاطر خود را به شکل تمام عیار در اختیار باشگاه قرار داده ام. باشگاه به من و دیگر بازیکنان اعلام کرده که به دلیل اپیدمی کرونا از نظر اقتصادی در شرایط بغرنجی قرار دارد. در این شرایط باشگاه برای من از هر چیزی مهمتر است".

ستاره کهنه کار بارسلونا همچنین درباره اخراج ارنستو والورده در زمستان گذشته صحبت کرده و در این باره گفت: " اینکه مربی ما در وسط فصل درست زمانی که صدرنشین هستیم اخراج شود درست نبود".

پیکه درباره تنش ایجاد شده بین لیونل مسی و باشگاه در تابستانی که گذشت هم گفت: " من از لئو خواستم در بارسا بماند. نام نوکمپ باید به مسی تغییر داده شود. او استحقاق این را دارد. کسی که شانزده سال است این همه به باشگاه کمک کرده باید با او به توافق برسید".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان