//
کدخبر: ۲۸۴۲۲۳ //
آشوبی: مدیریت باشگاه باید هنرش را نشان دهد

انتقاد تند ستاره اسبق پرسپولیس: صحبت‌های رسول‌پناه بسیار غیرحرفه‌ای بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که مدیریت باشگاه باید خیلی زودتر حاشیه‌های این تیم را پیش‌بینی می‌کرد تا از بروز مشکلات جلوگیری کند.

انتقاد تند ستاره اسبق پرسپولیس: صحبت‌های رسول‌پناه بسیار غیرحرفه‌ای بود
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد آشوبی در خصوص شرایط پرسپولیس و حواشی به وجود آمده برای این تیم اظهار داشت: حواشی‌ای که در این مدت پیرامون پرسپولیس به وجود آمده است، اتفاقات خوبی نیست و این مسائل باعث می‌شود این تیم تمرکز لازم را برای انجام تمرینات آماده‌سازی و همچنین شروع فصل جدید و فینال آسیا نداشته باشد.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه خیلی زودتر از این‌ها باید دست به کار می‌شد، هنرش را نشان می‌داد و این حواشی و مشکلات را پیش‌بینی می‌کرد و از بروز چنین مسائلی جلوگیری می‌کرد. آنچه مسلم است مدیران باشگاه نتوانستند در این مدت نقش‌شان را به خوبی ایفا کنند، شرایط حال حاضر پرسپولیس اصلا شبیه یک تیم قهرمان و فینالیست آسیا نیست.  

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: یکی از دلایلی که پرسپولیس در این چند سال موفق بوده و به قهرمانی‌های پشت‌سر هم دست یافته است، حضور طولانی‌ مدت بازیکنان با کیفیت بوده است. مدیریت باشگاه باید خواسته‌های بازیکنان و همچنین کادر فنی تیم را تامین کند تا بدون دغدغه و با تمرکز بالا در تمرینات شرکت کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

آشوبی خاطرنشان کرد: شجاع خلیل‌زاده بازیکن باکیفیت و باتجربه‌ای است و قطعا اهمیت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و شرایط پرسپولیس را می‌داند اما مدیران باشگاه نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا کشیده شود. همانطور که گفتم مدیران باشگاه باید شرایط را برای ادامه حضور بازیکنان باکیفیت در پرسپولیس فراهم کنند تا موفقیت سرخپوشان استمرار داشته باشد.

وی با انتقاد از صحبت‌هایی که از سوی رسول‌پناه علیه یحیی گل‌محمدی و شجاع خلیل‌زاده منتشر شده است، تصریح کرد: صحبت‌های سرپرست باشگاه کاری بسیار غیرحرفه‌ای بود، چون اعتماد را در پرسپولیس از بین برد. کادر فنی و بازیکنان دیگر چطور می‌توانند به مدیریت باشگاه اعتماد و اطمینان داشته باشند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این شرایط شانسی برای موفقیت در فینال آسیا دارد؟ گفت: اتفاقات این مدت و همچنین صحبت‌های اخیر رسول‌پناه ضربه بزرگی به پرسپولیس زد. سرخپوشان شرایط خوبی داشتند اما حواشی چند وقت گذشته کار را برای موفقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا سخت کرده است. امیدوارم که مدیران باشگاه تمهیداتی بیندیشند تا حواشی از بین برود و پرسپولیس با تمرکز بالا در فینال حاضر شود و به قهرمانی برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان