//
کدخبر: ۲۳۲۴۰۱ //

دلیلی ندارد بیرانوند همیشه فیکس باشد

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: دلیلی ندارد علیرضا بیرانوند در هر شرایطی دروازه‌بان اصلی پرسپولیس باشد.

 دلیلی ندارد بیرانوند همیشه فیکس باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

  فرزاد آشوبی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: بردهای متوالی پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی است که برای این تیم می افتد. این موضوع باعث می شود تا اعتماد به نفس سرخپوشان به حداکثر برسد و بتوانند خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند. پرسپولیس در همین بازی هم نشان داد که تیم برتر زمین بود و باید نتیجه هم می گرفت که این نتیجه در ثانیه های پایانی رقم خورد.

 کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس افزود: کالدرون توانست پرسپولیس را کنترل کند و با گذشت زمان به شناخت کافی از بازیکنان برسد. به هر حال پرسپولیس می برد و این برای یک مربی، خیلی عالی است. این موضوع نشان می دهد که سرمربی تیم به ثبات فنی و فکری خوبی رسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: امتیازاتی که پرسپولیس جمع آوری کرده است نشان می دهد آنها به همخوانی تاکتیکی کافی رسیده اند ولی من فکر می کنم اگر این تیم بتواند مقابل حریفانی که بسته بازی می کنند خودش را پیدا کند نتیجه خوبی خواهد گرفت.

آشوبی تاکید کرد: پرسپولیس نیاز به رد شدن از لایه های دفاعی دارد و اگر نتواند تاکتیک مناسبی پیدا کند در نیم فصل دوم به مشکل می خورد.

وی افزود: پرسپولیس شجاعانه حمله می کند اما خلق موقعیت کمی دارد. مهاجمان پرسپولیس باید دوندگی بی امان کنند تا برای خودشان موقعیت ایجاد کنند. البته هافبک های پرسپولیس با حضور بشار رسن راحت تر بازی کردند و این تیم با اندکی تمرکز بیشتر می تواند مدرن تر بازی کند.

آشوبی درباره حضور علیرضا بیرانوند روی نیمکت پرسپولیس برای دومین هفته متوالی خاطرنشان کرد: شخصا معتقد به این نیستم که بیرانوند باید همیشه درون دروازه باشد. او بازیکن بسیار خوبی است اما دلیلی ندارد رادوشوویچ بخواهد با وجود بسته نگه داشتن دروازه اش، نیمکت نشین باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان