//
کدخبر: ۲۸۳۳۷۶ //

پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان/بشار باید برود!

«قصه درخواست جدایی بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیسی‌ها و اصرار مدیران و هواداران به ماندنش، همچنان سر دراز دارد»

پایان تلخ بهتر از تلخی بی‌پایان/بشار باید برود!
به گزارش فرتاک نیوز،

پوریامنصوری

در روزهایی که لیگ به پایان رسیده بود و ستاره‌های پرسپولیس از این تیم جدا شدند، تنها نکته مثبت مدیریت پرسپولیس تمدید قرارداد بشاررسن هافبک عراقی این تیم بود.

درخشش رسن در لیگ قهرمانان آسیا ارزش این تمدید قرار داد را بیش از پیش نشان داد و هواداران پرسپولیس غم رفتن دو ستاره‌ی خود از تیم را به فراموشی سپردند و دلخوش به داشتن این جواهر عراقی بودند.

صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پایان روزهای خوش پرسپولیسی‌ها بود و بعد از اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و بازگشت این تیم به ایران، انواع و اقسام حواشی به سمت باشگاه روانه شد.

از شکایت تیم عربستانی و تقاضای جدایی بازیکنانی که دائماً در حال بوسیدن لوگوی پرسپولیس بودند تا مشکل پرداخت پول به برانکو، اختلاف نظر میان پیشکسوتان تیم و ناتوانی‌های مدیریتی بر سر موفق‌ترین باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در چند فصل اخیر، آوار شد و در هفته‌های اخیر آرامش به رویای هواداران پرسپولیس تبدیل گردید.

اما شایعات پیوستن بشار رسن به یک تیم قطری و محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات هواداران را به شدت نگران فصل آینده و البته فینال لیگ قهرمانان کرد.

پیام بشار در شبکه‌های اجتماعی برای جدایی و خداحافظی، آتش بحران پرسپولیس را شعله‌ور کرد و کار به تجمع هواداران مقابل مجلس و باشگاه کشیده شد و در نهایت باشگاه با جدایی بشار مخالفت کرد و او را تحت قرار داد تیم دانست.

شب گذشته هافبک با معرفت عراقی طی یک پیام ویدئویی به صحبت با هواداران پرداخت و مشکلات خانوادگی و آینده شخصی خود را علت جدایی‌اش خواند و با اشاره به روزهایی که مصدومیت و عدم پرداخت‌های مالی مانع تلاش او برای پرسپولیس نشد، از طرفداران درخواست حمایت داشت تا به تصمیم او احترام گذاشته شود و اجازه جدایی را به او بدهند.

هرچند بازهم واکنش مسؤلین باشگاه به این صحبت‌ها منفی بود بازهم تاکید به ماندن این بازیکن داشتند اما باید بشار را رفتنی بدانیم.

هیچ کس نمی‌تواند نقش پررنگ و کلیدی رسن را در ترکیب پرسپولیس و نیاز شدید گل‌محمدی به این بازیکن را انکار کند، اما این پسر محجوب عراقی در چهار سال گذشته معرفت زیادی را برای باشگاه پرسپولیس به خرج داده است.

در روزهایی که بازیکنانی که ادعای عشق به پرسپولیس را داشتند به همراه آن‌هایی که قبل از آمدن به پرسپولیس نام و نشانی نداشتند  این تیم را تنها گذاشتند و پرسپولیس را با ۱۲ بازیکن راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا کردند، این بازیساز عراقی ماند و جور همه آن بی‌معرفت‌ها را کشید.

بشار در روزهایی که مدیران دروغگو حق او را پرداخت نمی‌کردند به احترام هواداران سرخ در این تیم باقی ماند و برای موفقیت باشگاه جنگید.

بشار بازیکن ایرانی نیست و خواه یا ناخواه روزی جدا خواهد شد.

شاید الان وقت مناسبی برای این جدایی نباشد اما او هم مشکلات خاص خود را دارد و آنقدر برای پرسپولیس زحمت کشیده که حالا با درخواستش موافقت شود.

پرسپولیس بازیکنی می‌خواهد که برای پوشیدن پیراهن سرخ سراسر انگیزه باشد، با این شرایط نگه داشتن بشار آیا انگیزه‌ای در او ایجاد می‌کند؟

آیا سطح امکاناتی و مالی بازی در لیگ قطر و کشور ما یکسان است؟

به بشار باید حق داد که آینده خودش را انتخاب کند و باشگاه هم نباید بازیکنی را به اجبار مایل به ماندن کند، آن‌هم بازیکنی که ملیتی غیر ایرانی دارد.

هواداران هم باید این مسئله را بپذیرند و علاوه بر قبول جدایی بشار با فشار بر مدیریت موجب نشوند که باشگاه بشار را در منگنه قرار دهد.

پرسپولیس با رفتن خیلی بزرگان، پرسپولیس ماند و رفتن بشار هم از این موضوع مستثنی نخواهد بود.

در نهایت باید منتظر ماند و دید سرانجام پرسپولیس با بشار و دیگر بازیکنان به کجا کشیده خواهد شد و رنگ آرامش چه زمانی به سراغ قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر خواهد آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان