//
کدخبر: ۲۸۳۳۰۲ //

نگرانی PSG از بازی با یونایتد؛ یک لشکر مصدوم

توماس توخل سرمربی PSG از بابت تعداد بالای مصدومین این تیم در آستانه بازی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

درحالیکه پاری سن ژرمن روز سه شنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان در یک بازی حساس به مصاف منچستریونایتد می رود توماس توخل سرمربی این تیم از بابت تعداد بالای مصدومینش ابراز نگرانی کرد و گفت ممکن است در این بازی تنها 11 بازیکن در اختیار داشته باشد.

پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با منچستریونایتد، لایپزیش و باشاک شهیر ترکیه همگروه شده است. شاگردان توخل فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان رسیدند ولی مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند و دست شان از جام کوتاه ماند. PSG فصل جدید را روز سه شنبه با دیداری خانگی مقابل منچستریونایتد شروع خواهد کرد.

توخل در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: "ما باید نسبت به نیمار و کیلیان امباپه احساس مسئولیت داشته باشیم. آنها دیروز 90 دقیقه برای تیمهای ملی شان بازی کردند و بازیکنان آمریکای جنوبی ما بعد از آن هم سفرهایی طولانی برای برگشت خواهند داشت. ما ممکن است هفته آینده فقط یازده نفر یا دوازده سیزده بازیکن در اختیار داشته باشیم".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " ما با بدشانسی مواجه هستیم. حضور دراکسلر و مارکینیوش هم در مقابل یونایتد در هاله ای از ابهام است. تست کرونای کالین داگبا هم مثبت شده ولی اگر تست دوم او منفی شود ممکن است به تیم اضافه شود".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان