//
کدخبر: ۲۸۲۵۳۲ //

برهانی: حنیف و یک نفر دیگر به کادرفنی استقلال اضافه می‌شوند

مربی جدید استقلال اعلام کرد که این تیم برای تقویت در فصل بعد، به دنبال جذب مهدی مهدی پور و سعید واسعی است.

برهانی: حنیف و یک نفر دیگر به کادرفنی استقلال اضافه می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

 کادرفنی جدید استقلال امروز برای نخستین بار در تمرین این تیم حاضر شدند تا به طور رسمی کار خود را آغاز کنند.

آرش برهانی یکی از دستیاران محمود فکری در استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به صورت رسمی در این تیم مشغول به فعالیت شده است یا خیر، پاسخ داد: بله حضور من در استقلال به طور رسمی اعلام شده و ان شالله در کنار محمودخان بتوانیم به استقلال کمک کنیم و بعد از چند سال ناکامی برای هواداران یک جام کسب کنیم.

وی درخصوص تیم استقلال و بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده اند، گفت: تیم استقلال تکمیل نشده است و چند بازیکن خوب به تیم جذب شده اند و مهم‌ترین اتفاقی که بعد از یک دهه برای استقلال رخ داد، این بود که اکثر بازیکنان توانستند تمدید کنند که جزو اتفاقات نادری بود که برای استقلال رخ داد. چند نفر از بازیکنان خوب لیگ بر حسب نیاز جذب شدند و احتمالا یکی دو بازیکن دیگر با نظر آقای فکری جذب خواهند شد.

برهانی در مورد آخرین وضعیت علی کریمی گفت: باشگاه خواهان کریمی است و ایشان فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد. خود علی هم می‌داند که باشگاه چقدر به او علاقه دارد. صد در صد برنامه باشگاه بر روی حفظ کریمی است محمود خان روی ایشان نظر دارند. علی از لحاظ فنی بازیکن خیلی ویژه ما است و باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا او را حفظ کند.

مربی استقلال در مورد فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته گفت: باشگاه از این دو بازیکن مهلتی را گرفته و ان شالله باشگاه بتواند مشکل این دو بازکین را حل کند و امیدوارم مشکلی از این بابت پیش نیاید. این دو نفر از بازیکنان خوب ما هستند که حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده ایم. همانطور که مدیران برای کسب مجوز حرفه ای، تمدید قرارداد‌ها و جذب بازیکن جدید تلاش کردند، ان شالله بتوانیم این دو بازیکن را حفظ کنیم.

وی در مورد برنامه استقلال برای انجام بازی‌های دوستانه توضیح داد: امروز اولین روزی بود که استقلال بعد از ۱۲ روز تمریناتش را شروع کرد و اولین تمرین رسمی کادرفنی جدید بود. در روز‌های آینده درخصوص بازی دوستانه، برگزاری اردو و نحوه انجام تمرینات تا شروع لیگ برتر صحبت خواهیم کرد.

مربی جدید استقلال در مورد انتخب مربی بدنساز برای تیم گفت: محمود خان به دنبال یک مربی بدنساز هستند و از نساجی کسی به عنوان بدنساز به ما اضافه نشده اند. فعلا آقایان دین محمدی و مرفاوی به طور قطع در کادرفنی حضور خواهند داشت و ان شالله بتوانیم سایر نفرات مدنظر آقای فکری را جذب کنیم. تعدادی از دوستان ما در نساجی هستند که مشکلاتی پیش آمده است که آقای حنیف عمران زاده یکی از آنهاست. تیم نساجی فردا به اردوی کیش می‌رود و اگر مشکلات حل شود، حنیف و یک نفر دیگر به کادرفنی تیم اضافه می‌شود.

برهانی در مورد اقدام باشگاه برای جذب سعید واسعی و مهدی مهدی پور توضیح داد: ظاهرا آقای واسعی قراردادش را با پیکان فسخ کرده است، ولی باشگاه استقلال هنوز بابت درست بودن این فسخ مطمئن نیست. این دو نفر استقلالی بوده و از لحاظ فنی مورد تأیید کادرفنی تیم هستند. باشگاه به دنبال جذب این دو نفر است.

وی در پاسخ به این سوال که سرپرست استقلال چه کسی خواهد بود، پاسخ داد: به احتمال زیاد پرویز مظلومی سرپرست تیم خواهند بود و ممکن است که از سرمربیگری تیم ملی جوانان انصراف بدهند و با فدراسیون توافق کنند و مدیرفنی هم آقای نصرالله عبداللهی خواهند بود.

او درباره انتخاب مربی دروازه بانان استقلال گفت: آقای عزیزیان امروز سر تمرین تیم حاضر بودند، ولی من مطمئن نیستند که ایشان به عنوان مربی دروازه بانان در تیم حاضر شوند.

برهانی در پایان درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به دلیل بدهی شفر گفت: بدهی آقای جپاروف و تیم پاختاکور هم به این بدهی اضافه شده است. دوستان در حال تلاش برای حل مشکلات هستند. تمام هم و غم آقای مددی نیز بر طرف کردن این مشکلات است. مطمئن باشید مسئولین باشگاه از همه بیشتر دغدغه حل کردن این مشکلات را دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان