//
کدخبر: ۲۸۲۴۲۲ //

مکس آلگری در آستانه بازگشت به دنیای مربیگری

بر اساس ادعای منابع ایتالیایی ماسیمیلیانو آلگری مذاکرات جدی خود را با باشگاه رم برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم آغاز کرده است.

مکس آلگری در آستانه بازگشت به دنیای مربیگری
به گزارش فرتاک نیوز،

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پشت سر گذاشتن دوران فوق‌العاده در یوونتوس و پنج قهرمانی پیاپی با این تیم در رقابت های سری آ، در تابستان سال 2019 بیانکونری را ترک کرد و از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و به نوعی مشغول استراحت بوده است.

در چند ماه اخیر نام سرمربی سابق تیم‌های میلان و یوونتوس که با هر دو تیم سابقه فتح اسکودتو را در کارنامه داشته، در اطراف بسیاری از باشگاه ها از جمله منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن شنیده شده است اما حالا به نظر می رسد که او در آستانه هدایت یک تیم ایتالیایی دیگر یعنی رم قرار گرفته است.

بر اساس ادعای منابع ایتالیایی آلگری مذاکرات خود را به شکل رسمی با باشگاه رم آغاز کرده و اصلا بعید نیست که طی روزهای آینده و در صورت اخراج پائولو فونسکا، روی نیمکت این تیم بنشیند. حضور احتمالی آلگری در رم در حالی رخ خواهد داد که این سرمربی در ابتدا تمایل زیادی به قبول این شغل نشان نمی داد اما رفته رفته راضی شد و حالا به نظر می رسد همه چیز در حال نهایی شدن است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان