//
کدخبر: ۲۸۲۲۰۸ //

تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در دیداری تدارکاتی به تساوی دو - دو دست یافتند

مالک باشگاه نساجی مازندران تماشاگر ویژه بازی دوستانه این تیم مقابل مازندران بود.

 تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در دیداری تدارکاتی به تساوی دو - دو دست یافتند

دو تیم نساجی و ذوب‌آهن عصر امروز در ورزشگاه کارگران و‌ در یک‌مسابقه سه نیمه‌ای(هر نیمه سی دقیقه) به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی دو-دو رضایت دادند.

گل‌های نساجی را در این بازی مهرداد بایرامی و فرزاد زامهران به ثمر رساندند. برای ذوب آهن نیز فرشاد محمدی‌مهر و ایوان مارکوویچ گلزنی کردند.

 با توجه به این که نساجی میزبان این مسابقه بود، سرپرست این تیم تدارک حضور آمبولانس هنگام بازی در ورزشگاه کارگران را دیده بود که این کار در یک بازی تدارکاتی انجام شده در نوع خودش جالب و قابل توجه بود.

به گزارش فرتاک نیوز، رحمان رضایی و دیگر اعضای کادر فنی ذوب‌آهن اولین نفراتی بودند که در کنار زمین چمن ورزشگاه کارگران حاضر بودند. بازیکنان تیم ذوب‌آهن زودتر از بازیکنان نساجی وارد زمین شدند و به گرم کردن پیش از مسابقه پرداختند.

 هنگام گرم کردن بازیکنان ذوب‌آهن، رحمان رضایی با بوسیدن زمین وارد مستطیل سبز شد و به سمت شاگردانش رفت و در مورد مسابقه نکاتی را به آنها منتقل کرد.

 در حالی که محمود فکری سرمربی مستعفی نساجی غایب سرشناس این مسابقه است، اما حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی دستیاران او برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه کارگران حاضر شدند.

تعدادی از بازیکنان هر دو تیم هنگام خروج از رختکن و حرکت به سمت زمین مسابقه با یکدیگر روبرو شدند و به خوش و بش پرداختند.

 علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی و رضا حدادیان مالک این باشگاه مازندرانی برای تماشای مسابقه در ورزشگاه کارگران حاضر شدند. علی امیری و حدادیان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و به خوش و بش با رحمان رضایی سرمربی این تیم پرداختند.

 رحمان رضایی و سیروس دین محمدی پیش از شروع مسابقه برای دقایقی با هم به گفت و گو مشغول بودند.

با توجه به مساله جدایی محمودفکری، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی پیش از شروع بازی در جمع بازیکنان نساجی حاضر شد و به آنها اعلام کرد که به کار خودشان ادامه بدهند و تمرکزشان روی انجام بازی‌ها باشد و باشگاه و مدیریت نساجی از آنها حمایت خواهد کرد.

حنیف عمران زاده و سیروس دین محمدی در اواسط نیمه اول نیمکت نساجی را ترک کردند و راهی رختکن ورزشگاه شدند. آن‌ها پس از گذشت دقایقی به همراه ابطحی و فاضلی به روی نیمکت تیم برگشتند.

رسول کربکندی مربی سابق و عضو هیات مدیره فعلی ذوب‌آهن در وزشگاه حضور پیدا کرد.

نیمه اول این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

درجریان نیمه دوم این مسابقه، اعضای تیم شهرخودرو مشهد برای انجام تمرین وارد ورزشگاه کارگران شدند.

در ابتدای نیمه سوم بازیکنان نساجی حلقه اتحاد زدند و با ایزدسیف‌الله پور سرپرست تیم برای لحظاتی گفت‌وگو کردند.

در جریان نیمه سوم مسابقه حنیف عمران زاده با فریادهای خودش بازیکنان نساجی را هدایت می‌کرد. عمران زاده اعتراض خودش  به‌ عملکرد آرش افشین را به سایر اعضای کادرفنی اعلام کرد و خواستار تعویض این بازیکن نساجی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان