//
کدخبر: ۲۸۱۸۵۷ //
انزلی در صودای جشن صعود

پژمان نوری ابزار بازگشت رویایی ملوان را فراهم کرد/ رونمایی از اسپانسر پیراهن قوی سپید

بعد از 5 سال حضور در لیگ آزادگان اکنون ملوانی‌ها امیدوارند ستاره‌های سابق این تیم بار دیگر شرایط را برای بازگشت غرورانگیز تیم به سطح اول فوتبال فراهم سازند.

پژمان نوری ابزار بازگشت رویایی ملوان را فراهم کرد/ رونمایی از اسپانسر پیراهن قوی سپید
به گزارش فرتاک نیوز،

قوی سپید انزلی اکنون پنجمین سال حضورش در لیگ آزادگان را دنبال خواهد کرد. آنها بعد از اینکه در فصل 95-94 راهی لیگ دسته اول شدند، طی این مدت شرایط پرماجرا و البته سختی را دنبال کردند و حتی اگر بخت با آنها یار نبود شاید سقوط به یک رده پایین‌تر را هم شاهد بودند. مشکلات مالی و مدیریتی و تغییرات پیاپی باعث شد تا ساحل انزلی طی سالیان اخیر روزهای آرامی را شاهد نباشد.

photo_2020-10-05_12-30-55

photo_2020-10-05_12-31-02

بازگشت نوری – مازیار زارع

دو ستاره دهه هشتاد ملوان بار دیگر به این تیم بازگشته‌اند تا امیدواری را در بین هواداران این تیم به اوج برسانند. بعد از یک فصل سخت در لیگ قبلی که در هفته پایانی منتهی به بقای آنها شد، اکنون پژمان نوری، هافبک طراح سابق این باشگاه، با کت و شلوار مدیریتی ایده‌های جدیدی برای بازگشت قوی سپید به سطح اول فوتبال در ذهن دارد. نوری که از جایگاه خوبی در بین هواداران تیفوسی ملوان برخوردار است و در کنار خود مازیار زارع را به عنوان دیگر بازیکن محبوب سال‌های دور این تیم و مربی کنونی می‌بیند، بعد از پشت سر گذاشتن فصلی پرماجرا در لیگ گذشته و کاهش تنش‌های مالی و مدیریتی اردوی انزلی‌چی‌ها، در این فصل به دنبال ساختاری است که بتواند روزهای خوب گذشته بار دیگر برای ملوان تکرار شود.

ماموریت بزرگ این گروه در فصل گذشته با بقای ملوان و دور کردن حواشی به خوبی به سرانجام رسید اما در انزلی هیچ کس تنها به این موضوع قانع نخواهد بود. موضوعی که باعث شد تا اکنون نوری و رفقا فصل نقل و انتقالات تابستانی و آماده سازی تیم را به بهترین شکل دنبال کنند تا از همین آغاز راه مدعی بزرگی برای پرواز دوباره قوی سپید در لیگ آزادگان محسوب شوند. بعد از دستیابی به اسپانسری برای کاهش مشکلات مالی و پرداخت بدهی‌های خطرساز، حضور در نقل و انتقالات در دستور کار این تیم قرار گرفت. اتفاقی که تاکنون رضایت آنها را هم در پی داشته است و به نظر می‌رسد این تیم بار دیگر با همان تفکرات موفق گذشته و با بکارگیری استعدادهای ناب بومی و نفرات تاثیرگذار به دنبال دستیابی به هدف خود باشد. نوری اما در ادامه شکل دهی به ساختار حرفه‌ای مدنظر خود، اقدام به جذب اسپانسرهای دیگری کرده است و پیراهن خاص تیمش را هم به ابراز آلات رونیکس سپرده تا اینچنین همه چیز را برای آغاز فصلی برای بازگشت مهیا سازد.

پژمان نوری که با تمام تجاربی که در دوره بازیگری خود به دست آورده، امیدوار به این است تا روزهای خوش ملوان را از حیث مدیریتی و فنی به سطح مدنظر هواداران ملوانی نزدیک کند، به خوبی ابزار لازم برای موفقیت تیمش را شناخته و با بکارگیری از افرادی که در راستای تفکرات او قرار دارند، انتظار فصل باشکوهی را برای تیمش می‌کشد.

مدیر ملوان امروز با حضور در شرکت رونیکس به عنوان اسپانسر روی پیراهن تیمش، از پیراهن این تیم برای فصل آینده نیز رسما رونمایی کرد تا اکنون همه چیز در ساحل انزلی امن و آماده یک ماجراجویی بزرگ باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان