//
کدخبر: ۲۸۱۷۰۴ //

تشریح آخرین وضعیت بررسی قرارداد "مارک ویلموتس" در مجلس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس آخرین وضعیت بررسی قرارداد "ویلموتس" در پارلمان را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت بررسی قرارداد "مارک ویلموتس" در مجلس

احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار، از  پیگیری های کمیته تربیت بدنی این کمیسیون درباره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال خبر داد، گفت: در این زمینه نمایندگان طرح تحقیق و تفحصی را تدوین کرده اند و نامه‌های لازم نیز جهت بررسی قرارداد ویلموتس به وزارت ورزش و جوانان پیرامون محورهای تفحص واصل شده است.

وی ادامه داد: پاسخ های از سوی دستگاه های مربوطه درباره نامه های ارسال شده به کمیسیون واصل شده است و کمیته های نیز در کمیسیون تشکیل شده است تا موارد تحقیق و تفحص را بررسی کند.

به گزارش فرتاک نیوز،نماینده شهرکرد در مجلس با اعلام اینکه همزمان با کمیسیون فرهنگی، کمیسیون اصل 90 نیز درحال پیگیری این موضوع است، عنوان کرد:گزارش این کمیسیون نیز در حال نهایی شدن است و به زودی جمع بندی خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد:پس از نهایی شدن گزارشات کمیسیون فرهنگی و اصل 90 محورهای تحقیق و تفحص را تکمیل خواهیم کرد و گزارش آن را ارائه خواهیم کرد.

راستینه در همین راستا، ادامه داد: همچنین بر اساس گزارشات واصله اهمال‌کاری و تخلف در پرونده قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال محتمل است، این تخلفات در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رخ داده که باید وزارتخانه در رابطه با این موارد پاسخگو باشد؛ لذا به همین منظور طرح تحقیق و تفحص از قرارداد «ویلموتس» را کلید زده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان