//
کدخبر: ۲۸۱۵۶۲ //

هواداران پرسپولیس نگران نباشید، شما پیروز مسابقه‌اید

محرومیت آل کثیر از سوی کنفدراسیون آسیا قبل از دیداربا النصر اگرچه باعث نگرانی هواداران است ولی با اتحاد و همدلی نباید نگران باشیم.

هواداران پرسپولیس نگران نباشید، شما پیروز مسابقه‌اید

محسن بابادی؛ بدون تردید تیم پرسپولیس طی 5 سال اخیر بهترین تیم ایران و یکی از برترین تیم‌های قاره آسیا بوده است.

این تیم با تکیه بر تلاش و همت بازیکنان، کادر فنی و شما هواداران میلیونی و عاشق توانسته است به این همه موفقیت دست یابد که مهم ترین آن در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا طی یک ماه اخیر، خار چشم آسیایی‌هایی کوردل شده است. این از بزرگی، اعتبار و اقتدار پرسپولیس است که بازیکنان تیم‌های رقیب را چند ساعت قبل بازی بخشیده و بهترین بازیکن این روزهای این تیم پرطرفدار را درست 3 ساعت مانده به بازی سرنوشت ساز در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا محروم می کنند.

سرتان را بالا بگیرید. بدون تردید پیروز رقابت ناجوانمردانه‌ای هستید که یک طرف آن محرومیت بازیکن آماده و تاثیرگذار شما جهت جنگ روانی و بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم بوده و از سوی دیگر احتمالا داوری مورد دار مسابقه نیز تیر خلاص آن‌ها جهت مغلوب نمودن تیم محبوبتان باشد.

بار ها دیده‌ایم در میادین بزرگ بین‌المللی همچون المپیک نیز، چنین حق خوری‌هایی مقابل کشتی گیران، وزنه برداران و سایر نخبگان ورزشی ما بر اثر بی‌تدبیری مسولین و نداشتن جایگاه‌هایی مناسب در ورزش جهان برایمان رخ داده است. جایی که در جنگ تحمیلی نیز ناجوانمردانه با بمب‌های شیمیایی اوج ضعف و حقارت دشمنان خویش را دیده‌ایم، دیگر این مسائل کوچک برای ما ملت ایران تکراری و بی‌اثر شده است؛ پس نگران نبوده و کاملا خونسرد باشید. این اتفاق نه تنها هیچ تاثیری روی عملکرد پرسپولیس قهرمان نخواهد داشت، بلکه نگارنده را یاد بازی تاریخی ایران و استرالیا در انتخابی جام جهانی 98 فرانسه انداخته است. خصوصا آن اتفاقات عجیب دقایق ابتدایی نیمه دوم، پاره کردن تور دروازه توسط مرد عنکبوتی و بقیه ماجرا...

بدون تردید یحیی گل محمدی و بازیکنان بزرگ و با انگیزه پرسپولیس مرد روز های سخت بوده و در زمین مسابقه مشتی محکم بر دهان زالوصفتانی خواهند زد که جز از طریق رذالت، نامردی، چشم تنگی و تنگ نظری، به هیچ شکل دیگری نمی‌توانستند مقابل ارتش سرخ رویارویی کنند. پس ارتش سرخ، پرصلابت و بااقتدار بر حریف زبون خود بتازید که پایان بازی لبخندهای شما پوزخندی معنادار و مشتی آهنین بر دهان مافیایی خواهد بود که با این کار حقارت و ذلیل و خوار بودن خود را بار دیگر به نمایش گذاشته است.

ارتش سرخ؛ شک ندارم شما پیروز این رقابت حساس خواهید بود، چرا که خون رستم، اسفندیار، شهدای جنگ تحمیلی و مردان بزرگی در رگ‌های شما جریان داشته و بدون تردید امروز بهترین بازی خود را انجام خواهید داد. با هم یک دل و متحد بوده و کاری کنید که دیگر هیچ حریفی جرات چنین جسارت و غلطی نداشته باشد. دوست داران شما در سرتاسر جهان چشم انتظار هنرنمایی و تلاش ساق پاهای شما و عزم و اراده و غیرت ایرانیتان هستند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان