//
کدخبر: ۲۸۱۴۴۵ //

پاسخ سولسشایر به طعنه اخیر مورینیو

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به اظهارات طعنه‌‌‌آمیز اخیر آقای خاص درباره اتکای شیاطین سرخ به پنالتی برای کسب پیروزی پاسخ داد.

پاسخ سولسشایر به طعنه اخیر مورینیو
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه جنگ لفظی که اخیراً میان اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد و ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام درگرفته است، سرمربی نروژی شیاطین سرخ به اظهارات همتای پرتغالی‌اش پاسخ داد. مورینیو اخیراً به منچستری‌ها درباره تعدادی بالای پنالتی‌هایی که به نفع‌شان گرفته می‌شود طعنه زد که البته این اظهارات او پاسخ به اظهارنظری طنز‌آمیزی بود که سولسشایر پیش‌تر درباره نکته‌سنجی مورینیو در مورد ابعاد دروازه رقبا مطرح کرده بود.

مورینیو در پاسخ به سولسشایر به او تعداد پنالتی‌‌های تیمش را یادآورد شد و گفت: من فکر می‌کنم که برای سولسشایر ابعاد دروازه مهم نیست. برای او چیزی که اهمیت دارد ابعاد محوطه 18 قدم است. او هرگز حاضر نخواهد بود که در یک زمین با محوطه جریمه 17 قدمی تیمش را به میدان بفرستد و فکر می‌کنم که ترجیح می‌دهد که محوطه جریمه 22 قدمی شود!

سولسشایر با شنیدن پاسخ همتای پرتغالی‌اش تصمیم گرفته که اعلام آتش‌بس کند. او گفت: ما در حال حاضر اوقات عجیبی را سپری می‌کنیم و خب لازم است که شما گاهی اوقات کمی هم تفریح کنید. این جملاتی هم که رد و بدل شد، بی‌منظور بود. به نظر من ژوزه مربی بسیار جذابی است که شما خبرنگاران از صحبت کردن با او لذت می‌برید. من هم از تماشای موفقیت‌های او لذت برده‌ام، اما من واقعاً جزو آن دسته از کسانی نیستم که دوست داشته باشد وارد این جنگ‌های روانی شود. من برای مورینیو به‌عنوان یک مربی و دستاوردهایش احترام قائلم.

سرمربی منچستریونایتد افزود: من فکر می‌کنم مهم است که ما گاهی اوقات هم سرگرمی داشته باشیم و ژوزه هم در این سال‌های اخیر چنین لحظاتی را برای ما ساخته است، هم در نشست‌های خبری و هم در کنار زمین بازی. با این حال به‌عنوان کسی که سابقه بازی به‌عنوان مهاجم را داشته است، برای من زمانی که در زمین مسابقه حضور داشتم مهم نبود که محوطه جریمه چه ابعادی داشته باشد، چون فقط به سمت دروازه حمله می‌کردم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان