//
کدخبر: ۲۸۰۶۱۵ //

خوشحالم که مورینیو در ورزشگاه نبود تا ارتفاع تیرهای دروازه را اندازه بگیرد!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با ابراز خوشحالی از پیروزی دراماتیک شاگردانش در خانه برایتون طعنه‌ای هم به همتای پرتغالی‌اش در تاتنهام زد.

خوشحالم که مورینیو در ورزشگاه نبود تا ارتفاع تیرهای دروازه را اندازه بگیرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال منچستریونایتد امروز (شنبه) در یک بازی دراماتیک در خانه تیم برایتون در هفته سوم لیگ برتر انگلیس موفق به کسب اولین پیروزی‌اش در فصل جدید این مسابقات شد و میزبانش را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

این پیروزی در حالی رقم خورد که منچستریونایتد تا دقیقه 5 وقت‌های تلف شده نیمه دوم 2 بر یک از میزبان خود پیش بود، اما برایتون با سانتر علیرضا جهانبخش به گل تساوی رسید. پنج دقیقه پس از این گل داور سوت پایان را زد، اما در اتفاقی کم‌سابقه او با وجود اعلام پایان مسابقه، برای بازبینی آخرین صحنه بازی (زمانی که توپ با ضربه سر هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد در محوطه جریمه برایتون به دست ماپای مهاجم تیم میزبان برخورد کرد) از VAR کمک گرفت و لحظه‌ای بعد به زمین بازی برگشت تا نقطه پنالتی را نشان دهد. به این ترتیب برونو فرناندز هافبک پرتغالی شیاطین سرخ پشت این ضربه ایستاد و گل سوم و پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را دقیقه 10+90 به ثمر رساند.

این پیروزی در حالی در کارنامه شیاطین سرخ به ثبت رسید که تیر‌های افقی و عمودی پنج بار مانع از فروپاشی دروازه شیاطین سرخ شد. همین اتفاق بهانه‌ای شد که اولگنار سولسشایر سرمربی نروژی من‌یونایتد به ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام طعنه بزند، کسی که فاش کرد در بازی اخیر شاگردانش در لیگ اروپا مقابل تیم اشکندیا، حریف مقدونیه‌ای ارتفاع تیرهای عمودی دروازه‌ها را پنج سانت کم کرده بود.

سولسشایر پس از بازی به شبکه BT Sport انگلیس گفت: با توجه به عملکردی که داشتیم شاید حق‌مان بود که از این بازی یک امتیاز بگیریم نه بیشتر، اما شخصیتی که بازیکنانم در این بازی نشان دادند بیش از یک امتیاز می‌ارزید. فصل پیش ما در بسیاری از بازی‌هایی که باید می‌بردیم، مساوی کردیم. بنابراین پیروزی امشب یک امتیاز ویژه داشت. باید خوشحال باشیم که ژوزه (مورینیو) اینجا نیست که ارتفاع دروازه‌ها را اندازه بگیرد!

سولسشایر افزود: برایتون تیم سرسختی است. ما هم به اندازه کافی دوندگی و دقت نداشتیم، اما در نهایت به چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم. هنوز اما کلی کار پیش رو داریم.

در همین حال گراهام پاتر سرمربی تیم برایتون هم به شبکه BBC گفت: عملکرد تیم ما حیرت‌‌انگیز بود و من به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم. باخت تلخی بود، اما گاهی اوقات زندگی با شما منصفانه رفتار نمی‌کند و در حال حاضر هم ما چنین احساسی نسبت به این شکست داریم. در این بازی تمام جزئیات علیه ما رقم خورد، اما ما در طول 90 دقیقه واقعاً خوب بودیم و الان هم باید به حرکت روبه جلوی خودمان ادامه دهیم. تیم ما به‌عنوان یک گروه پیشرفت کرده است و من به این شکست هم به چشم یک اتفاق مثبت نگاه می‌کنم. نمی‌دانم چند تا شوت به سمت دروازه حریف زدیم، اما در کل بر بازی مسلط بودیم. یک امتیاز حداقل حق ما از این بازی بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان