//
کدخبر: ۲۸۱۴۲۷ //

بشار:‌ می‌خواهیم همان کار ۲۰۱۸ را بکنیم؛ حضور در فینال!

هافبک عراقی سرخ‌ها با حضور در نشست خبری از انگیزه‌ هم‌تیمی‌هایش برای تکرار حضور در فینال لیگ قهرمانان گفت.

بشار:‌ می‌خواهیم همان کار 2018 را بکنیم؛ حضور در فینال!
به گزارش فرتاک نیوز،

بشار رسن، هافبک تاثیرگذار سرخپوشان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم و این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. ما راه سختی را تا اینجا طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم و قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.
وی در ادامه گفت: امیدواریم که بتوانیم خواسته هواداران را برطرف کنیم و باز هم پیروز شویم.

بشار درباره شرایط تیم پیش از جدال با النصر نیز گفته: کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم. تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام دادیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم.

بشار در واکنش به سوالی درباره اینکه با نیروی هوایی عراق سابقه قهرمانی در AFC Cup را دارد و آیا می‌تواند این اتفاق را با پرسپولیس و لیگ قهرمانان تکرار کند گفت: بله من در باشگاه عراقی دو بار قهرمان AFC Cup شدم ولی در لیگ قهرمانان سطح بازی‌ها خیلی بالاتر است.

ما قبلا هم یک بار به فینال رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. میدانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های ایرانی خیلی بالاست و می‌بینید که تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند.  همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه دیدن برد تیمشان بوده‌اند و الان هم با وجود همه مشکلات و با وجود کرونا همیشه انرژی مثبت می‌فرستند.

هافبک عراقی سرخ‌ها درباره شرایط و امکانات میزبانی قطر گفت: سیستم خنک کننده ورزشگاه‌ها در قطر خیلی شرایط را برای بازیکنان راحت کرده و همه بازیکنان با وضعیت بهتری در بازی‌ها حاضر می‌شوند. البته بازی‌ها فشرده است و کار همه تیم‌ها سخت بوده. در اینجا دوست دارم از کادر پزشکی تیم تشکر کنم که ۲۴ ساخته تلاش می‌کنند. بدون شک وقتی ما می‌بریم فقط بازیکنان یا کادر فنی باعث نیستند و همه عوامل تیم در کنار هم کمک کرده‌اند که برد حاصل شود.

بشار با اشاره به موفقیت بزرگی که در بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان داشته‌اند گفت: ما با یک امتیاز به دوحه آمدیم و از همان ابتدا هر بازی برای ما یک فینال بود. ولی الحمدالله بازی‌های خیلی سختی را بردیم. حتی به دحیل دوباره باختیم ولی باز هم به مسابقات برگشتیم و با شکست شارجه به مرحله بعد رسیدیم.

بشار رسن در بخش پایانی حرف‌هایش گفت: ما ۵ بازیکن جدید در ترکیب اصلی داشتیم و کار سختی بود که هماهنگ شویم ولی کادر فنی و آنالیز کار بزرگی کردند که توانستند در مدت کوتاهی این هارمونی را در تیم ایجاد کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان