//
کدخبر: ۲۸۱۴۰۰ //

واکنش کلوپ به قرعه لیورپول در لیگ قهرمانان

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در واکنش به قرعه تیمش در گروه‌بندی لیگ قهرمانان از این گروه به عنوان یک گروه فوتبالی "درست و حسابی" یاد کرد.

 واکنش کلوپ به قرعه لیورپول در لیگ قهرمانان
به گزارش فرتاک نیوز،

در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل 2020-2021 که دیشب برگزار شد لیورپول قهرمان دو دوره قبل این رقابتها در گروه D با تیم‌های آژاکس، آتالانتا و میتلند دانمارک همگروه شد.

یورگن کلوپ در اولین واکنش به قرعه لیورپول از گروهش به عنوان گروهی شامل رقبای قوی یاد کرده و آن را یک گروه فوتبالی درست و حسابی خواند.

یورگن کلوپ بعد از انجام مراسم قرعه کشی درباره قرعه تیمش لیورپول گفت: " من راستش خیلی راجع به مسافت سفرهایی که تیم می رود فکر نمی کنم ولی در عین حال خوشحالم که قرار است به ایتالیا، هلند و دانمارک برویم که به ما نزدیک هستند. با این وجود ما وقتی در لیگ قهرمانان هستیم دیگر به این فکر نمی کنیم که چند مایل باید سفر کنیم".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " ما در چمپیونزلیگ تنها به فکر پیروزی هستیم و به نظر من در گروه واقعاً قوی‌ای قرار گرفته‌ایم. همه می‌دانند آژاکس دو سال پیش چقدر خوب بود. آنها همیشه تیم شان را نو می‌کنند و تیم‌های قدری به رقابتها می فرستند. میتلند هم به دلایل حریف خیلی جذابی است. آتالانتا هم از چند سال پیش یک پروژه بسیار جذاب بوده و ما باید منتظر فوتبالی درست و حسابی در این گروه باشیم".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان