//
کدخبر: ۲۳۱۸۰۴ //

کلوپ: نیازی نیست قدرت اروپا را به آمریکای‌جنوبی نشان دهیم/ امیدوارم زمین مشکلی نداشته باشد

کلوپ: نیازی نیست قدرت اروپا را به یورگن کلوپ به قدرت تیمش و توان تیم مکزیکی در بازی مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان اطمینان دارد.

کلوپ: نیازی نیست قدرت اروپا را به آمریکای‌جنوبی نشان دهیم/ امیدوارم زمین مشکلی نداشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل مونتری مکزیک در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها ابراز امیدواری کرد شاگردانش در این جدال ضمن انجام بهترین بازی ممکن با پیروزی به فینال برسند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: وینالدوم در اردوی تیم حضور دارد اما باید ببینیم روند ریکاوری او چطور پیش می‌رود. او نمی‌تواند در بازی با مونتری حاضر باشد. حال فن دایک خوب است. باید روند متفاوتی در ریکاوری داشته باشیم. بقیه بازیکنان تیم هم آماده و در دسترس هستند. من بازی لیورپول و استون ویلا در جام اتحادیه  را از طریق تلویزیون تماشا می‌کنم. بازیکنان جوان شانس بزرگی دارند که در بازی با استون‌ویلا برای باشگاه بازی کنند. آیا شانس اول پیروزی هستند؟ نه اما خب این یک فرصت هیجان انگیز برای آنهاست.در سال‌های  اخیر با ترکیب تقریبا اصلی هم از این رقابت ها حذف شده‌ایم. جوانان تیم لیاقت دارند از این فرصت استفاده کنند. ما از آنها حمایت می‌کنیم.

او در ادامه افزود: روزنامه نگاران می‌توانند نظرات خودشان را بیان کنند. ما اول به جام‌جهانی باشگاه‌ها دعوت شدیم و بعد به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس رسیدیم. برای جام‌جهانی باشگاه‌ها آماده هستیم. تیم را به عنوان شانس اول قهرمانی نمی‌بینم. خودمان را یک تیم مدعی می‌بینیم  و برای قهرمانی می‌جنگیم. در مورد کیفیت زمین هم نگرانی‌هایی داشتیم. با مسئول زمین  صحبت کردم. وقتی روز یکشنبه به قطر رسیدیم، هوا بارانی بود. مسئول زمین گفت زیرسازی زمین ماسه‌ای است و آب به سرعت خارج می‌شود.امیدوارم هیچ مشکلی در مورد زمین بازی وجود نداشته باشد.

کلوپ در پایان افزود: باید نشان دهیم آماده هستیم. این مهم‌ترین چیز است. در مورد ستایش‌ها  و تمجیدها ممنونم اما به ما کمک نمی‌کنند. باید روی بازی تمرکز کنیم. همیشه خوش بین هستیم و به سختی کار می‌کنیم. به حریف خودمان هم احترام می‌گذاریم. ما تمرین عمومی نخواهیم داشت. اینجا آمده‌ایم تا کار کنیم.من هنوز در مورد فلامنگو فکر نکرده‌ام. فقط روی مونتری تمرکز دارم. بازی نیمه نهایی را تماشا خواهیم کرد. هر 2 تیم می‌توانند به فینال برسند و این طبیعی است. ما نماینده باشگاه خودمان هستیم و حس نمی‌کنیم باید به آمریکای جنوبی نشان دهیم  فوتبال اروپا چگونه است.در اروپا زیاد شاهد حضور بازیکن های عرب نیستیم اما بازی السد با ژاوی را دیدید. آنها تیم آماده‌ای دارند. فقط بازی فلامنگو را ندیده‌ام. ما یک بازیکن عرب در ترکیب داریم و او محمد صلاح است. اگر از من بپرسید  جام‌جهانی باشگاه‌ها  باید در وسط فصل برگزار شود یا نه، می‌گویم نه اما خب اینجا هستیم و آماده بازی با رقیب. فیفا می‌خواهد جام جهانی باشگاه‌ها  را در تابستان برگزار کند اما  در تابستان، جام ملت‌های آفریقا را هم داریم. آنها باید با هم جلسه برگزار کرده و  تصمیم بگیرند این رقابت‌های مهم را همزمان برگزار نکنند. در تابستان برای اولین بار به مکزیک رفتم. عالی بود! به همه توصیه می‌کنم به آنجا بروند. ما موقعیت مونتری را  می‌دانیم. سرمربی تیم برگشته و اصلا باخت نداشته‌اند. آنها سبک خاصی دارند و بازیکنان خوبشان طبق  تاکتیک تیم بازی جالبی رقم می‌زنند. زیاد نمی‌خواهم در مورد تاکتیک‌ها حرف بزنم. بازیکنان مکزیکی زیادی در اروپا هستند. آنها سریع هستند و از هوش تاکتیکی خوبی هم برخوردارند. مکزیکی‌ها از آمریکای جنوبی تاثیر گرفته‌اند  و خیلی احساسی هستند.استقبال از ما خیلی خوب بوده است. ما اینجا هستیم تا نماینده خوبی برای لیورپول باشیم.  استقبال و برخورد با همه تیم‌ها باید یکسان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان