//
کدخبر: ۲۸۱۰۷۹ //

پرسپولیس-پاختاکور/ به دنبال انتقام دوگانه

انتقام،این مهمترین هدف پرسپولیس در بازی فردا شب مقابل پاختاکور است.

پرسپولیس-پاختاکور/ به دنبال انتقام دوگانه
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی و شاگردانش برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا باید از سد پاختاکور بگذرند. تیمی قدرتمند که در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان هم شهرخودرو را شکست داد هم استقلال را و پرسپولیس امیدوار است که بتواند انتقام این دو تیم را از پاختاکور بگیرد.

قرمزها البته یک انگیزه دیگر هم برای بردن پاختاکور دارند چرا که در آخرین تقابلشان مقابل تیم ازبکستانی، به این تیم باختند و دوست دارند شکست فصل گذشته به پاختاکور در مرحله گروهی را این بار در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان جبران کنند.

فوتبال ماشینی:  این توصیف یحیی از حریف فردا شب تیمش است. او درباره پاختاکور گفته است: با تیمی بازی می کنیم که یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت کرده و از نظر فیزیکی دارای شرایط خیلی خوبی است. پاختاکور فوتبال ماشینی انجام می دهد و بازی راحتی نداریم. باید انرژی بیشتری نسبت به دیدارهای قبلی صرف کنیم تا پیروز شویم.

معمای سیامک: نعمتی در دقایق آخر بازی با السد از زمین اخراج شد منتهی پرسپولیس به اخراج او اعتراض کرده و امیدوار است همانطور که AFC محرومیت بن‌عطیه را در آستانه بازی پرسپولیس و الدحیل بخشید، نعمتی هم بخشیده شود و بتواند تیمش را جلوی پاختاکور همراهی کند.

نتیجه بازی قبلی:  پرسپولیس با یک گل السد را شکست داد و پاختاکور با پیروزی مقابل استقلال به این مرحله رسید تا امکان برگزاری دربی در لیگ قهرمانان را از بین ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان