//
کدخبر: ۲۸۱۰۷۰ //

سیمئونه: سوارز نشان داد چقدر مفید است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید از توانایی های لوییس سوارز، مهاجم جدید تیمش پرداخت.

سیمئونه: سوارز نشان داد چقدر مفید است
به گزارش فرتاک نیوز،

لوییس سوارز تنها چند روز بعد از انتقال به اتلتیکومادرید شروعی رویایی را در این تیم تجربه کرده و طی 20 دقیقه در دیدار مقابل گرانادا موفق به زدن دو گل و ارسال یک پاس گل شد. دیگو سیمئونه مدعی شد سوارز قادر است در کنار دیگو کاستا در ترکیب ثابت روخی بلانکوس قرار گیرد و سبک بازی این دو بازیکن با یکدیگر تفاوت دارد.

دیگو سیمئونه گفت: "از نظر من دیگو کاستا و لوییس سوارز هر دو می توانند در ترکیب ابتدایی قرار گیرند و در طول 90 دقیقه آنها هم قادرند همزمان در میدان بوده و هم به تنهایی در ترکیب اتلتیکومادرید قرار گیرند.

سبک بازی دیگو کاستا متفاوت از لوئیز سوارز است. او بیشتر به جناحین حرکت کرده و بازی را باز می کند. اما سوارز همیشه دایره حرکات محدودتر داشته، حضور پررنگ در محوطه دارد و مهم تر از همه قادر به ارائه بازی ترکیبی هنگام پشت به دروازه بودن نیز است. بنابراین قطعا آنها می توانند کنار هم بازی کنند، اما ما در لحظه و بسته به شرایط تصمیم می گیریم. مهم این است که هر دو بازیکن با تمام توان برای اتلتیکومادرید بازی کنند. لوییس سوارز سابقه فوق العاده ای در فوتبال داشته و با فروتنی و تواضع کارش را در اتلتیکو آغاز کرد و البته نشان داد چقدر می تواند برای تیم مفید باشد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان