//
کدخبر: ۲۸۱۰۶۹ //

سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد/تعطیل کردن کمپ‌ها کار مناسبی نیست

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد.

سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد/تعطیل کردن کمپ‌ها کار مناسبی نیست

احمد گودرزیان در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر بروجرد که امروز در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیشگیری باید با یک خرد جمعی و توان خود را بگذاریم تا از این اعتیاد پیشگیری کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه استفاده از روان‌گردان‌ها بسیار زیاد بوده و مصرف مواد مخدر تغییر روش داشته و حتی یک نخ سیگار هم اعتیادآور است.

به گزارش فرتاک نیوز،سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: نباید صورت مسئله پاک شود بلکه باید کار کنیم که با تمام توان دستگاه اجرایی شهرستان گام‌های مؤثری برداشته شود.

گودرزیان اضافه کرد: سرقت‌های خرد توسط به معتادان صورت می‌گیرد و تعطیل کردن کمپ‌ها کار مناسبی نیست و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وی بیان کرد: کمپ‌ها باید با حداقل ظرفیت فعالیت کنند، آموزش‌های لازم برای نجات معتادان انجام شود، معتادانی که بعد از دوران کمپ به مرکز TC مراجعه می‌کنند و پاک می‌شوند مبالغی به‌عنوان وام اشتغال دریافت می‌کنند که کار پسندیده‌ای است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا معتادین کارتن‌خواب باید ساماندهی شوند چون معتادان مبلمان شهری با بهم می‌زنند.

گودرزیان اظهار کرد: عطاری‌های غیرمجاز پلمپ و عطاری‌هایی که مواد مخدر توزیع می‌کنند باید کلاً پلمپ شوند و اجازه فعالیت مجدد نیز نداشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان