//
کدخبر: ۲۸۰۸۷۳ //
اختصاصی؛

سردرگمی های خوشه طلایی ساوه ادامه دارد!

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه همچنان در سردرگمی برای فصل جاری به سر می‌برد.


سردرگمی های خوشه طلایی ساوه ادامه دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین نیری-تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که فصل گذشته از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بود در این فصل همچنان در سردرگرمی به سر می‌برد.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در این فصل هدایت خودش را بر عهده‌ی سهراب بختیاری زاده قرار است تا بسیاری از هواداران این تیم متوجه شوند که شاید خبری از یک تیم مدعی با جذب بازیکنان ستاره نیست و حتی با توجه به ترک بسیاری از بازیکنان این تیم حالا نگرانی آن ها بیشتر هم شده است.

 

یکی از ارکان اصلی کادر مدیریتی این تیم در فصل گذشته وحید حکیمی سرپرست این تیم بود که حالا خبر جدایی او از این تیم هم به گوش می‌رسد،اما این تنها جدایی زرد پوشان ساوجی نبود و حسن مرادی فر، محمد سرفراز، بهزاد داوودی، اصغر نصیری، محمد چهارمحالی، رسول ناصربخت، ابوطالب قنبری زاده، مصطفی نوروزی، علی مغنمیان، محمد خزایی و محمد قنبری که همگی از بازیکنان اصلی  این تیم بودند حالا دیگر به تیم های دیگری رفتند تا ضعف های مدیریتی این تیم بیشتر به چشم بیاید.

 

در این میان اما امروز تیم خوشه طلایی ساوه با ۳ بازیکن فصل گذشته خود تمدید قرارداد کرد و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفت که نشانی از یک تیم مدعی همچون فصل قبل از نظر جذب بازیکن دیده نمی‌شود.

حالا فوتبال دوستان ساوجی منتظر هستند تا واکنش حسین پرویزی فر مدیرعامل و مالک خوشه طلایی ساوه را به این سردرگمی های باشگاه ببینند تا مشخص شود هدف این تیم در فقل جاری چیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان