//
کدخبر: ۲۸۰۷۸۸ //

ذوب آهن قبل از سپاهان به محرم پیشنهاد داده بود/ نوید کیا دلیل مخالفتش را اعلام کرد

چهار سال قبل که تصمیم به خداحافظی از سپاهان گرفتم، ترجیح دادم از فوتبال دور شده و فقط هوادار تیم باشم.

ذوب آهن قبل از سپاهان به محرم پیشنهاد داده بود/ نوید کیا دلیل مخالفتش را اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا در استودیوی ضربه آزاد:جدایی من از سپاهان به دلیل اختلاف خوردن با مدیریت وقت باشگاه بود و ادعای آن ها مبنی بر اینکه در کار تیم دخالت می کنم، برایم پذیرفته نبود و توقع این اتفاق را نداشتم.

از سوی باشگاه ذوب آهن پیشنهاد غیر رسمی برای سرمربیگری داشتم اما نمی خواستم‌افرادی از پشت قضیه عامل پیوستن من به ذوب آهن باشند و با این پیشنهاد مخالفت کردم.

پس از حضور ساکت به عنوان مدیرعامل، با هم صحبت هایی درباره وضعیت تیم داشتیم و در ادامه پیشنهاد مربیگری به من ارایه شد و پس از با هیات مدیره نیز صحبت های تکمیلی داشتم و سرمربیگری را پذیرفتم.

با توجه به اینکه تیم سپاهان دچار چالش انتخاب سرمربی شده بود، تصمیم گرفتم هدایت این تیم را برعهده بگیرم و با توجه به اینکه قصد تغییر سیستم تیم را داشتم، در لیگ قهرمانان آسیا تیم را همراهی کردم.

در دوران بازی هم هواداران سپاهان فراتر از یک بازیکن به من محبت داشتند، حتی دورانی که خانه نشین بودم. این موضوع مسولیتم را سخت تر می کند اما از هواداران درخواست میکنم ابراز محبتشان به من زیاده از حد نشود.

اگر روزی دیدم نمی توانم به سپاهان کمک کنم، خودم کنار می روم. از هواداران می خواهم به جای نام اشخاص به سپاهان توجه کنند‌.

 با اینکه نتوانستیم نتیجه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم اما با این حال در این چهار مسابقه تحربیات بسیار خوبی به دست آوردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان