//
کدخبر: ۲۷۷۹۶۶ //
از شهر گنبدهای فیروزه ای یک ستاره ظهور کرد

مسیر حضور محرم نویدکیا در سپاهان هموار شد

مسیر حضور محرم نویدکیا در سپاهان هموار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا، کاپیتان سابق سپاهان که محبوبیت بالایی میان هواداران این تیم دارد در هفته‌های اخیر یکی از گزینه‌های جدی نیمکت این تیم بود ولی در دو مرحله مذاکره‌ای که از سوی باشگاه انجام شد حاضر به پذیرش هدایت تیم در این مقطع نشد.

آن زمان عنوان شد که نویدکیا با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان که اتفاقاً مخالف حضور محرم در سپاهان بود مشکلات اساسی داشت و اعلام کرده بود تا زمانی که این شخص در سپاهان باشد پایش را در این تیم نخواهد گذاشت.

ساعتی پیش باشگاه سپاهان اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کرده و 3 عضو سابق هیات مدیره که شخص مد نظر نویدکیا هم میان آنها بود از باشگاه جدا شده و دیگر مسئولیتی ندارند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد مانع بزرگ پیش روی حضور نویدکیا روی نیمکت سپاهان برداشته شده و از این رو پرونده حضورش در این تیم دوباره کلید خواهد خورد.

سپاهان باید تا چند روز دیگر در رقابت‌های آسیایی به میدان برود و مشغول فعالیت در نقل و انتقالات هم هست و هرچه زودتر تکلیف نیمکت این تیم روشن شود بهتر خواهد بود و از طرفی 2 گزینه دیگر مد نظر باشگاه هم حضورشان روی نیمکت سپاهان منتفی شد و به نظر می‌رسد حالا نویدکیا نزدیکتر از هر زمان دیگری به بازگشت به این تیم قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان