//
کدخبر: ۲۸۰۵۸۲ //

پاختاکور برای استقلال حریف آسانی است؟

پاختاکور که با کسب 10امتیاز از 12امتیاز ممکن به‌عنوان صدرنشین گروهB به یک‌‎هشتم رسیده، امشب از ساعت21:15 مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند.

 پاختاکور برای استقلال حریف آسانی است؟

سابقه 2تیم نشان می‌دهد آنها پیش از این فقط 2بار در لیگ قهرمانان روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند که یک پیروزی سهم هر کدام از آنها بوده است. در سال2011 استقلال و پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا همگروه بودند که آبی‌پوشان در تهران 4 بر 2 حریف ازبکستانی را شکست دادند و در بازی برگشت، این پاختاکور بود که 2 بر 1 برنده شد. استقلال در مجموع 10بار با تیم‌های ازبکستانی بازی کرده که 5برد، 3تساوی و 2باخت حاصل این بازی‌ها بوده است.
به گزارش فرتاک نیوز، پاختاکور علاوه بر صدرنشینی در گروهB لیگ قهرمانان، هم‌اکنون صدرنشین جدول لیگ ازبکستان هم هست. لیگ‌های داخلی خیلی از کشورها الان در فصل تعطیلی هستند اما لیگ ازبکستان در جریان است و بعد از 16هفته پاختاکور با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی است. این تیم پیش از حرکت به سمت قطر در بازی هفته شانزدهم با 3گل متالورگ را شکست داد و با 13برد، 2تساوی و یک باخت طی 16بازی 41امتیازی شد. تیم‌های دوم و سوم جدول 33 و 32 امتیاز دارند و اختلاف امتیاز زیاد پاختاکور نسبت به آنها صدرنشینی این تیم را شبیه صدرنشینی پرسپولیس در لیگ‌برتر ایران کرده است. کران و سرگئی‌یف که به‌ترتیب با 15و 12گل بهترین گلزنان لیگ ازبکستان هستند، خطرناک‌ترین بازیکنان این تیم در خط حمله به شمار می‌روند. این دو بازیکن در لیگ قهرمانان نیز مجموعا 3گل از 6گل پاختاکور را به ثمر رسانده‌اند. جلال‌الدین ماشاریپوف هم دیگر ستاره تأثیرگذار پاختاکور است که در 4بازی مرحله گروهی 2گل زده و یک پاس گل داده است. ماشاریپوف همان بازیکنی است که یک‌بار تا آستانه پیوستن به استقلال پیش رفت و حتی با پیراهن این تیم استوری گذاشت، اما این انتقال در نهایت انجام نشد و حالا او به همراه دیگر ستاره‌های پاختاکور امشب رودرروی استقلال قرار می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان