//
کدخبر: ۲۸۰۳۲۴ //

نکونام با بغل پا شروع کرد (عکس)

تیم فولاد با کسب مقام سوم در لیگ نوزدهم باید در مسابقه پلی‌آف برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

 نکونام با بغل پا شروع کرد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فولادخوزستان از روز گذشته تمرینات خود در تهران را آغاز کرده است، آنگونه که از عکس‌های تمرین قرمزپوشان مشخص است موسی کولی‌بالی و آیاندا پاتوسی دوبازیکن خارجی این تیم در جمع نفرات قرمزپوشان حضور یافته‌اند و اکثر بازیکنان فصل قبل در تیم حفظ شده‌اند. حسن بیت سعید، شهاب گردان و فرزاد جعفری سه بازیکنی هستند که تاکنون جدایی‌شان قطعی شده و باید منتظر ماند و دید در کدام تیم لیگ برتری در فصل بیستم حضور خواهند یافت.

جواد نکونام که در دوران فوتبال خود سخت‌کوش بود و در شرایط سخت موفق شد به آرزوهای خود برسد، حال در دوران آماده سازی تیمش برای فصل بعد مسابقات است. او که کارش را در تیم ملی ایران به عنوان مربی شروع کرد، ابتدا به عنوان سرمربی خونه به خونه و سپس سرمربی نساجی انتخاب شد و در نهایت توانست تیمش را به لیگ برتر برساند.

جواد نکونام

حضور نیم‌فصل در نساجی که موفقیت آمیز بود و باعث شد این تیم تازه صعود کرده، جایگاه خوبی داشته باشد، پایان کار وی با تیمی شد که پس از ۲۴, سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشته بود. در ابتدای فصل قبل نکونام به فولاد آمد و در حالی‌که شاید کمترین کسی با توجه به بودجه و خرج‌های این تیم تصور می‌کرد، موفق شد تا نه بازی از ده بازی آخر خانگی خود را ببرد و آن یکی را به تساوی برسد تا در نهایت به عنوان سومی در لیگ برتر برسد.

فولاد خوزستان در این فصل نکونام و کادر سابقش را تمام و کمال روی نیمکت خود می‌بیند و قطعا آرزوهای بزرگی برای این تیم در سر خواهند داشت، حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز از مسابقات دیگری است که امید خوزستانی‌ها برای بازگشت باشکوه به ACL پس از شش سال خواهد بود. باید دید نکو و شاگردانش در این فصل از مسابقات چه خواهند کرد و چه رویایی را دنبال می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان