//
کدخبر: ۲۷۱۲۶۶ //
ما حجب و حیا داریم ولی ...

نکونام: فولاد تا جایی که جان داشت خوب بود

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید شرایط بسیار سختی در تیمش از نظر ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا وجود دارد.

نکونام: فولاد تا جایی که جان داشت خوب بود
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان که تیمش پس از وقفه ای کوتاه که به دلیل بازیکنان کرونایی اتفاق افتاده بود، امروز برابر پرسپولیس بازی کرد و با یک گل مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شد درباره این بازی حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: شرایط طوری بود که نمی توانستیم به فکر بازی باشیم. اینقدر بازیکن کرونایی داشتیم و اینقدر این کرونا به ما ضربه زد که تمام بازیکنان ما درگیرش شده اند. ما دو سه بازیکن را با دو سه جلسه تمرین گذاشتیم بازی کنند و تعویضی ها ما دیروز تست کرونایشان منفی اعلام شد. واقعا یار نداشتیم. من تمرینات را با 7 بازیکن امید و جوانان برگزار کردیم تا امکان تمرین فراهم شود.

نکونام ادامه داد: ما از اول تا الان که شروع کردیم، نزدیک 28 نفر درگیر شده اند. این تمام شدنی هم نیست و قطعا ادامه دار خواهد بود و به نفرات دیگر انتقال می دهند. تیم ما ضربه زیادی خورده است. تیم ما تا جایی که جان داشت، خوب بازی کرد. مجبور به انجام تعویض هایی شدیم که نمی خواستیم انجام دهیم. کرونا شرایط ما را از لحاظ آرمانی دور کرده و ای کاش این بازی در شرایطی برگزار می شد که بازیکنانمان می توانستند 90 دقیقه بدوند. توان بازیکنان ما همین بود. باید بازی کنیم. مشکلی نداریم. امیدواریم بازیکنان در بازی های بعدی باشند. هفت بازیکن ما و مربی اسپانیایی ما در حال تمرین در اهواز هستند. شرایط سختی داریم و مجبور به بازی بودیم.

جواد نکونام در مورد عملکرد مدافعین راست تیمش گفت: ما سه دفاع راست داشتیم که هر سه کرونا داشتند. مجبور بودیم بازی بدهیم. یکی را نیمه اول تعویض کردیم. دومی وسط نیمه دوم نمی توانست نفس بکشد و او را عوض کردیم. کرونا است. شوخی ندارد و نمی گذارد نفس بکشید. سه تعویض در یک پست مشخص است دیگر.

سرمربی فولادخوزستان در مورد 5 بازی باقی مانده عنوان کرد: در اهواز شرایط خیلی سخت است. به ما گفتند، راستی آزمایی بدهید. این کار را کردیم ودرست درآمد. شرایط در اهواز خیلی سخت است. مشکل داریم. باید به ما راهکار بدهند. اگر دوباره گرفتار این بیماری بشویم، تیم ما از شرایط ایده آل پایین می آید. ما مبارزه می کنیم ولی تا جایی می توانیم. وقتی من سه بازیکنم را تعویض می کنم، مشخص است دیگر. همینکه فوتبال بازی می کنند، خدا را شکر. شیمبا، بیت سعید، شربتی، زامهران، شهاب، موسی و .. خیلی از این بازیکنان کرونایی داریم و تست ها مشخص است. من کارم را کردم و نتایج مشخص است ولی الان شرایط نابرابر است.

نکونام با اشاره به مصاحبه مسئولان نساجی مازندران عنوان کرد: یک سری تیم ها می نشینند و می گویند بازی باید سه بر صفر بشود. حالا ما حیا داریم و حجب و حیا داریم و چیزی نمی گوییم ولی ما هم می توانیم حرف بزنیم. سه هیچ برای زمانی است که ما نخواهیم بازی کنیم ولی ما برای رسیدن به بالای جدول مدعی هستیم. حالا کرونا یقه ما را گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان